/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Ole Wanscher hos Bruun
Fra : svendgiversen
Vist : 1005 gange
80 point
Dato : 18-03-12 13:08

Jeg har en Ole Wansher spisestue magen til den der blev udbudt af Bruun Rasmussen 5 marts i år.
Forventet solgt 8 marts. Vurdering 30-40.000 kr.

Nu kan jeg ikke mere finde den, eller noget Ole Wansher overhovedet, hos Bruun Rasmussen.

Er det muligt, et eller andet sted, at se om/hvad den faktisk blev solgt til?

Jeg husker, at eksempelvis Prins Ingolf har en lignende spisestue,
og selv om jeg er ved at sælge mit hus og flytte til min nye kones mindre, allerede møblerede hus, vil jeg ikke sælge den for en slik. Altså ikke Gul og Gratis eller Laurits??

Er der andre/bedre muligheder for at udbyde den til salg???

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 90 point
Dato : 18-03-12 13:18
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-03-12 13:30
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 18-03-12 13:31

Ja undskyld det link er jo allerede sendt men her er noget andet!
http://www.artfact.com/catalog/searchLots.cfm?scp=m&artistRef=7TBLYMEE6R&ord=2&ad=DESC&alF=1

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-03-12 13:53

Lige netop, hvordan fandt I dog dette, jeg har været inde for at søge på Bruun Rasmussen?

Så 31.000 kr, hos mig mangler den lille skænk, og der er kun 8 stole, ikke 10,
til gengæld er de to med armlæn, meget flotte...

Nu er det et spørgsmål i kandu, ikke en salgs reklame som jo ikke er tilladt,
men skulle der være en bruger med god smag, giver jeg gerne speciel kandu rabat,
mod at spisestuen bliver stående til huset er solgt og I selv afhenter den her i Sønderborg.

Med dette tilbud lader jeg spørgsmålet stå lidt endnu...

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 18-03-12 16:09

Du kan tage billeder og sende dem ind til Bruun Rasmussen og få det vurderet. Deres vurderinger er meget mere realistisk end Laurits og de er hurtige.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 18-03-12 16:55

Jeg har både købt og solgt hos BR og Lauritz.

BR ligger tættere på virkeligheden i vurderingerne, og er klart bedst til dyrere ting.

Flot spisestue du har.

Jeg har for nylig solgt en Rungstedlund spisestue, men beholdt skænk og dækketøjsskab, der er åde pæne og praktiske, mens bordet var med MEGET sart shellack, så der skulle altid være både voksdug og alm. dug samt bordskånere for at undgå grimme pletter, så jeg var efterhånden glad for at komme af med den.

Håber du får et godt salg

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 19-03-12 13:07

Jeg har haft kandu error, derfor ingen svar,
har andre haft det samme, jeg troede det var min fejl?

ans er jo først med det fine link til Bruun Rasmussen,
men andre må også gerne byde, nok bedst på privat mail,
og også komme forbi for at se Danmarks 3. bedste spisestue,
efter den lige solgte og prins Ingolfs...

På Skovbrynet 23 i Sønderborg, det er den store have med egen par 3 golfbane,
I kan også købe grunden og huset, stadig med stor kandu rabat...

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 19-03-12 13:38

Jeg håber du får hurtige og gode salg af begge dele

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 20-03-12 09:11

Tak for svaret ans.