/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dumme Apple
Fra : sfl17
Vist : 716 gange
50 point
Dato : 15-03-12 18:06

Jeg har afinstalleret iTunes på min pc, men får som tak denne fejlmeddelelse op, hver gang jeg tænder computeren. Den gør ikke noget ondt, men gør opstarten langsommere, og det er irriterende ...

"Apple application support was not found. It is required to run iTunes Helper. PLease uninstall iTunes, then install iTunes again. Error 2"

Der er nok en grund til, at jeg hader Apple endnu mere end Bill Gates! iTunes er det nye pyramidespil.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-12 18:20

Der ligger noget rester efter afinstalleringen og driller. Hvordan afinstallerer/fjerner du iTunes.

Det bedste du kan gøre nu er at installere programmet igen og så afinstallere efterfølgende med tilføj fjern programmer. Så burde det gå godt

Kommentar
Fra : severino

Dato : 15-03-12 18:21

Apple og MAC skal man holde sig fra.
Den afinstallering har glemt et eller andet i din registreringsdatabase, såmaskinen bruger tid på at finde ud af, at du har smidt programmet ud.
Ikke alle afinstalleringer er vellykkede, da de ofte efterlader spor, som kan drille gevaldigt.
Så du skal finde en cleaner der kan støvsuge i RegBasen.

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 35 point
Dato : 15-03-12 18:23

Ryd op på din pc, prøv de 2 nederste programmer
http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-12 18:26

Og lykkedes det ikke henter du bare CCleaner og kører en rens af din Registreringsdatabase.

Hentes her http://www.piriform.com/ccleaner

er gratis

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-12 18:28

der er vist enighed

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 15-03-12 23:10

Eller køb en Mac, så får du aldrig den slags problemer

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 16-03-12 09:37

Ha ha, f... Mac og deres "design"-produkter.

CCleaner har ikke fjernet problemet, så nu prøver jeg det andet program.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 16-03-12 10:11

Har udryddet ALLE rester af iTunes med Wisecleaner, men stadig er problemet der ... irriterende.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 16-03-12 10:26

Tak for svaret nomore. Wisecleaner var effektivt, men det var inde i Windows' config-menu, at jeg fik fikset og fjernet filen.