/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Valg af køkken firma..
Fra : ganga
Vist : 902 gange
50 point
Dato : 12-03-12 17:55

Hej..
Er der nogen der kan anbefale et godt køkken firma.?
Har set på Vordingborg Køkken.., men læst noget dårligt omkring dem..

På forhånd tak..

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 12-03-12 18:02

IKEA!!!
Det er bare godt og har vundet mange priser.
Hvis du skal have et andet, kan jeg også anbefale dig at kigge på JKE Design.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 12-03-12 18:04

IKEa, det vinder bare i kvalitet og pris.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 12-03-12 18:22

Jeg kan godt anbefale det prisbillige "Kitchen"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 12-03-12 18:35

Ikea er jo svensk discout, og arvingen/ejeren er i dag Europas rigeste, hvorfor mon?
Jo, fordi Ikea stifteren fandt på at sælge billige svenske trævarer til møbel priser alle kunne betale.

Men i dag ligger der et Ikea på hvert dyrt hjørne i Europa, og snart over hele verden...
Og der er ikke megen discout tilbage?

Min kones datter har lige købt et fantastisk flot Vordingborg køkken,
hun er rigtig glad for det, og vil under ingen omstændigheder bytte det med Ikea discout.

Så hvis valget er mellem de to, vælg et Vordingborg Køkken, men der er jo andre muligheder...

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 12-03-12 19:07

IKEA er fint, få en ven eller en håndværker til at sætte det op. IKEA monterer også selv, hvis du tør.

Vordingborg er faktisk ok, har selv haft et. Men pas på prisen, da den kan pruttes langt længere ned, end man skulle tro. Deres avance er rigtig høj, ved jeg fra en af deres sælgere! Deres elementer laves faktisk på samme fabrik som mange af de andres, så kvaliteten er skam ok.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 50 point
Dato : 12-03-12 19:07

Citat
Ikea discout.

Ikea er på ingen måde et dårligt køkken, så spørgsmålet er nok mere, om man kan lide stilen.

http://fpn.dk/bolig/article1505927.ece

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 12-03-12 19:17

Citat
vil under ingen omstændigheder bytte det med Ikea discout.

Jeg har selv sat både Vordingborgkøkken og IKEAs køkken op. dvs jeg har haft dem i hænderne, samlet dem og sat dem op. Begge fabrikater har en udsøgt kvalitet, IKEAs er bare billigere. Fordi det er en discountforretning, behøver kvaliteten jo ikke være dårligere.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-12 19:37

Vi købte et Vordingborg køkken som vi selv satte op i 1974

I 1998 har vi købt og selv sat et "modulia" køkken op, fordi det skulle være med låger af "træ-træ" og ikke finér.

Det gamle vordingborg køkken blev til bryggers i forbindelse med lidt ombygning.

Vi har været glad for begge dele og kunne endda købe et højskab som passede til de gamle køkkenlåger ud til bryggers.

Ps. Et køkken står flot og lige når soklen er rettet helt præcis op først.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 12-03-12 20:14

Der findes jo også Invita-køkken. Dét har vi nu haft i 15 år og det er i hvert fald kvalitet med holdbarhed.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-03-12 08:11

JEg er superglad for mit IKEA køkken

Godkendelse af svar
Fra : ganga

Dato : 13-03-12 15:21

Tak for svaret pifo.
- og ikke mindst tak til jer andres indput....!!! :)

Jeg tror at det bliver et IKEA -køkken vi vælger....

Kommentar
Fra : vordingborgk

Dato : 02-04-12 16:22

Hej Ganga,

Her i Vordingborg Køkkenet er vi kede af, at du har hørt/læst dårligt om. Vi vil meget gerne hjælpe dig med dine køkkendrømme. Du kan evt. kigge ind i en af vores butikker, så du ved selvsyn kan se og mærke den gode kvalitet og betjening, som Vordingborg Køkkenet står for. Vi sætter en ære i at yde den bedste service og er en af de største leverandører af køkkener til danskerne. Her kan du læse om ris og ros fra vores kunder: http://www.vordingborg.com/hvorfor-vaelge-os/testimonials.aspx
Her kan du læse om, hvorfor du burde vælge os: http://www.vordingborg.com/hvorfor-vaelge-os.aspx

MVH
Vordingborg Køkkenet