/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Udskrive oversigt
Fra : o.v.n.
Vist : 964 gange
300 point
Dato : 11-03-12 20:37

Jeg har lidt problemer med at udskrive en oversigt over TV programmer:
http://www.tvmidtvest.dk/program
printeren udskriver alt til højre og det jeg har brug for er selve oversigten, teksten bliver meget lille når jeg vælger at udskrive side 2 af 3.
Jeg kan så vælge at få denne side frem:
http://program2012.tvmidtvest.dk/ProgramPage.aspx
men nu fylder udskriften 3 sider.
Jeg har forsøgt at kopiere over i Libre Office men der bliver den også på 3 sider
Hvordan får jeg teksten større og være på en side?
Printeren er en HP Photosmart 3180, browseren er Firefox og styre systemet Er Ubuntu

Accepteret svar
Fra : olehenne

Modtaget 300 point
Dato : 13-03-12 08:15

Har du prøvet i Open Office? Der er teksten ok, men kun en spalte = 7 sider. Måske ved at lave 3 spalter det løser problemet.
Mvh. Ole

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-03-12 13:57

Citat
Hvordan får jeg teksten større og være på en side?

Det kan du sikkert ikke, da det hele kommer til at fylde mere.
Her er siden tage med Snagit og gemt som billede,
og printes det ud, er det næsten ikke til at læse
http://www.gratisimage.dk/image-E88A_4F61E55D.jpg
Det kan så gemmes som 2 eller flere billeder, med større tekst
http://www.gratisimage.dk/image-BB03_4F61E6AF.jpg
Ubuntu har sikkert et program der kan tage billeder fra nettet
A´la Print screen...

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 15-03-12 14:16

Har du mulighed for at udskrive og redigere i PDF
kan du muligvis få det som du vil have det.
Men du får ikke hele oversigten på en side og med tydelig læsning,
der skal altså bruges LUP.

Har du prøvet at udskrive i 'landskabs' format...

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-04-12 03:55

Tak for svaret olehenne. lidt besværlig at kopiere ind i Libre Office spalte for spalte men det kan lade sig gøre på den måde

Kommentar
Fra : olehenne

Dato : 02-04-12 14:41

Tak for din godkendelse!