/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Hjææælp!!!
Fra : Nick15
Vist : 364 gange
50 point
Dato : 27-05-03 17:48

Hej Jeg skal snart have knallert og jeg roder rundt i det for jeg ved ikke hvad jeg skal købe! jeg vægler imellem en Jog, Sfx eller en Street Magic jeg skal købemin brugt men hvad for man mest for pengene???

Prisen skal ligge på MAX 9,000kr!!!!

Mvh Nick

Ps, kan man købe Peugeot speedfight 2 som 30 knallert???

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 27-05-03 19:24

Hvis du ikke er særlig høj ville jeg vælge street magic'en, men den er rimlig lille, og ser meget fjollet ud til os store mennesker... Ellers ville jeg vælge en SFX det er en rigtig fed scooter, med en okay motor og et fedt look !

Jeg syntes Jog'en er en grim og kedelig scooter....

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 28-05-03 00:17

du skal helt klart vælge en jog det er den fedeste scooter der nogle sinde er blevet produceret

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 28-05-03 08:01

chapsen -> ikke for noget, men hvorfor ? (er bare lidt nysgerrig )

Kommentar
Fra : passola

Dato : 09-06-03 19:25

ja jog er syg

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-06-03 19:33

passola -> hvorfor ?

det kan ikke være udseendet. og det kan heller ikke være motoren. hvad er det så ?

Useendet er direkte grimt, og det tror jeg alle syntes... Og motoren er jo den sammen som sidder på mange andre scootere. Faktisk er Piaggio dem der laver de bedste scootermotorere...

Kommentar
Fra : chapsen

Dato : 09-06-03 21:50

fordi en jog er for fed

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 09-06-03 21:54

chapsen -> hvorfor ??? Kan du give mig én god grund? For jeg kan sgu ikke rigtig se det ???

Kommentar
Fra : passola

Dato : 10-06-03 07:36

Jeg syntes dens udseende er for fedt og så er den heller ikke så dyr at tune og så kan man få den til at kørere langt over 100. Men en passola slår alle!!!!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-06-03 09:45

passola -> den er ikke billigere/nemmere at tune end nogen anden scooter! og udeendet, det er jo en smagssag....

Kommentar
Fra : passola

Dato : 10-06-03 11:19

jog og passola er de fedeste yamaha'er der i alle disse mange år er produceret... hvem synes ikke det... selvom om indvandere stjåler dem er alle fuldstændig vilde med den. piaggio går sku hele tiden i stykker, jeg har et eks. hvis det har interresse???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 10-06-03 14:06

ja kom bare med det !

iøvrigt syntes jeg også yamaha er det fedeste, kører selv rundt på en Fs1 4gear... Men de har altså ikke de bedste motore, det har piaggio altså, det er jo ikke for sjov at det er zip de fleste udlandske hardcore tunere bruger vel ?

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 06-07-03 15:37

Heeey heeey Jon, Ahr...nu må du sQ lige jeg har blandt andet også en Jog, og jeg syntes nu den R rimelig oki, både fordi den R nem at geile op (oki....det er alle ligesom også) meeen.... Næsten alt udstyr til en jog er det samme som Sonics, derfor ik skide sværdt at få fat i !!! og så kan den edderrøvme tunes, min går 134 og min kammerats med lattergas går 157 km/t, det R sgu en sjat, meeen...der er nogle få ulemper i motoren fordi Yamaha R nogle svin, har de lavet nogle bestemte plumber ved Cylindren som skal bores af for at skifte cylindrer.. Så alt i alt er den sgu fin nok, meeen, må indrømme at den R lidt sjovere en SFX !!!

Hygge

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-07-03 18:58

thomse >> Ikke for at lyde negativ, men jeg tror sgu ikke på dig! ´Har du et bevis på at din vens jog kører med lattergas der fungere ? For hvis du kan bevise det så syntes jeg sgu det er godt klaret! Både at han har råd da et komplet kit koster MANGE tusinde kroner. Og så fordi han ville være den første i Danmark der får nos til at virke, og det tror jeg ikke på at din ven kan, når fx. ham fra scooter-racing.dk ikke kan. Hans kører 169kmt (rullefelt) uden nos, så han ved sgu hvad han laver, og han kunne IKKE få det til at virke!

I øvrigt, en jog motor kan ikke klare at køre med lattergas, den kan måske klare det en lille smule tid, men så vil den simpelthen smadre, en lille to takter som en jog med en billig motor i, kan på ingen måde holde til det...

Og en anden ting, en jog med nos på, ville simpelthen ryge bagover når man aktivere nos...

Hvor bor du henne ? Jeg vil nemlig MEGET gerne se den jog...

Kommentar
Fra : thomse

Dato : 06-07-03 22:28

Hep hey Jon =) Nu får du sikkert chokket, MEEEN...!! det virker sQ, så R jeg rimelig stolt af min kammerat som R den første, hehe...! jeg skal nok tage nogle billeder af den og optage en vidio, meeen husk NOS er jo ik til at køre med konstant, det R jo bare til at få den hurtigt op i fart...! den dunk som han har siddene gælder kun for 10 sekunder så R den flad..

Men skal nok lige prøve at få taget nogle billeder osv...

ZeZ Jon

Hygge

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-07-03 22:40

thomse > ja, det lyder jo altsammen rigtigt godt, men jeg har sgu svært ved at tro på det....

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 06-07-03 22:48

men hvis det passer, så har han ikke noget valg, så SKAL han komme til Scooter Træf 2003 på als så vi andre kan se den i aktion...

Godkendelse af svar
Fra : Nick15

Dato : 12-03-04 17:34

Tak for svaret Jon.