/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Adviseringslys på Android 4
Fra : leob
Vist : 913 gange
100 point
Dato : 07-03-12 00:01

På min smartphone Samsung Galaxy Nexus er der øverst på skærmen et "gardin", som kan rulles ned.
Det indeholder bl.a. oplysninger om opdateringer, emails, beskeder m.m.m. Det er godt.
På min smartphone er der i bunden af gardinet en klar "lampe" som lyser, hvis der er nye adviseringer indtil jeg har læst "gardinet". Det er egentlig også smart tænkt, men ...
Jeg har telefonen til opladning på mit natbord. Lampen er så klar, at den irriterer, når jeg vil sove (som en dryppende vandhane).
Kan den slåes fra? (det er ikke nok at vende telefonen om på ryggen)
Jeg går ud fra, at det er en Android ting, selvom der ved siden af lampen står Telia

Nu dette muligvis er løst tror jeg, at jeg er ved at være i Androids mange muligheder. Min første smartphone havde Windows. Den var ikke så god, så jeg skiftede til iPhone3. Der var god indtil en OS opdatering i forbindelse med fremkomsten af iPhone 4 ødelagde det hele. Nu bruger jeg med stor glæde Android på en Nexus uden leverandør skaller med extra ting.

leob

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 00:31

Hva' med at lægge bogen/bladet over som du har læst i!
eller sæt et stykke sort isolerbånd på lampen, eller lægge tlf. et andet sted!

Kommentar
Fra : leob

Dato : 07-03-12 11:33

Selvfølgelig Klaudi !!!!
Jeg kan også lave en sort pose .....
men det smarteste var jo nok om man kunne slå lyset fra

leob

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 12:53

Det kan du jo nok ikke, der er jo en grund for at dener der! "For at kunne se den er tilsluttet lader"

Kommentar
Fra : leob

Dato : 07-03-12 13:32

Det er ikke et ladelys.
Blinker kun når der er nye ankomne ting
leob

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 13:47

Nåe, så kan det da godt være det kan la'sig gi' sig

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 100 point
Dato : 07-03-12 21:50

Jeg har samme telefon, men jeg har ikke oplevet samme problem...
Jeg er ikke helt sikker på hvilket hvilken lampe du mener, men jeg gætter på at du mener "meddelelseslys"
Den kan du fjerne ved at fjerne fluebenet i : Indstillinger > Skærm > Blinkende meddelelseslys

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 22:36

Citat
Den kan du fjerne ved at fjerne fluebenet i : Indstillinger > Skærm > Blinkende meddelelseslys

Se det var jo nemt, hvis det kun er det der skal til!

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 08-03-12 09:59

Tak for svaret andre123.
Ja, jeg tænkte nok, at du kunne hjælpe mig endnu en gang.
Når man får et helt nyt OS er der mange nye ting at sætte sig ind i. Jeg har sikkert selv sat checkmærket.
Nu tror jeg ikke jeg har flere vigtige ting at spørge om.
hi
leob