/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Modtager ikke seneste indlæg (2)
Fra : Fattig
Vist : 414 gange
300 point
Dato : 06-03-12 16:23

Nu sker det igen, altså at jeg ikke modtager seneste indlæg (ligesom igår) Jeg måtte igen køre Ccleaner og så virkede det.
Hvad kan der være galt???

Kan det også have forbindelse med at jeg har modtaget 8 ikoner på skrivebordet der alle relaterer til at der er fatal fejl i Java runtime????

Meget mystisk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 17:00

Du kunne jo begynde med at få rettet dine fejl og måske få kørt en scan med dette program:

http://www.tweaking.com/

Det kunne måske hjælpe, hvem ved...

Kommentar
Fra : malmin

Dato : 06-03-12 18:03

Hvis jeg har de mindste problemer med Java gør min pc knuder.

Håber at du får løst problemet.

Hilsen malmin

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-12 21:19

Det burde ikke have nogen indvirkning på kandu fordi java ikke virker, men på så meget andet!

Start med at gå i Tilføj/Fjern programmer, fjern alt der hedder noget med Java,
hent og installer så sidste nye!
http://java.com/en/download/inc/windows_upgrade_ie.jsp

Du kan evt bruge dette program til at ryddde op i java,
Klik på knappen Download ud for Windows Binary (.zip) Version 1.1.6
det skal bare pakkes ud, så kan det bruges:
http://singularlabs.com/software/javara/javara-download/

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-03-12 23:08

Nu har jeg fjernet Java og geninstalleret Java. men mit Kandu virker kun 1 gang. Så skal jeg igen køre Ccleaner for at kunne se seneste indlæg på Kandu. Dvs. når mit faste login er slettet virker det, og når det faste login sættes til går der kludder i systemet.
Meget mærkeligt.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-03-12 23:14

Når jeg går i "seneste indlæg" er der 3 indlæg og når jeg går i "vis mine indlæg" er der 4, altså også mit eget sidste.
Sikke noget rod

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-03-12 23:30

Citat
Dvs. når mit faste login er slettet virker det, og når det faste login sættes til går der kludder i systemet.
Meget mærkeligt.

Helt bestemt, måske du skulle prøve at ændre på dit log in - måske det så vil virke...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-12 23:33

Kan du "kun" se 3 forskellige indlæg i Seneste indlæg?

Er det så kun dem du abonnere på eller?

Har du prøvet at vælge Abonnementer i din profil?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 06-03-12 23:47

Hvis det stadig er windows XP du har, kan du prøve at åbne Stifinder og gå til:
C:\Documents and Settings\DIT_BRUGERNAVN\Cookies\
hvis der er nogle cookies der, slet dem!

Gå så til:
C:\Documents and Settings\DIT_BRUGERNAVN\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files
slet de cookies der er der
Det kan være du ikke kan se mappen, så skal du en tur i Funktioner, Mappeindstillinger
fanen Vis og vælge Vis Skjulte filer og mapper.

Prøv så om det virker.

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-03-12 23:51

Klaudi.
Når jeg går i "seneste indlæg" er der 3 indlæg og når jeg går i "vis mine indlæg" er der 4, altså også mit eget sidste.
Nej, jeg kan se alle kategorier, men det er i forhold til mit konkrete spørgsmål der er henholdsvis 3 og 4 (nu 7).

Har nu prøvet "Kandu" af på stationær computer og det virker uden problemer.
Har scannet min bærbare computer, "den der er vrøvl med", med AVG og der er ingen trusler fundet.

Vil det hjælpe at systemgendanne??

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 06-03-12 23:53

Klaudi.
Styresystemet er Windows 7

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 00:03

Hvis du klikker ude i venstre side under Brugerservice på Seneste indlæg plejer der at være 25
og under Vis dine Indlæg burde der da kun være 2, dette her og det med forstærker!

Ved ikke om det hjælper med en systemgendannelse, der kan jo ikke ske noget ved at prøve!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 00:06

Har du prøvet andre browsere, Firefox eller Google Chrome f.eks. og hvis, gør de det samme?

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-12 00:11

Klaudi.
Det er rigtigt som du skriver. Jeg har så ikke forklaret mig tydeligt nok.
Det jeg mener med indlæg er komentarer til dette spørgsmål vi er igang med at løse.
Altså: Modtager ikke seneste indlæg (2)

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 07-03-12 00:20

Det lyder mystisk, IE opdatere åbentbart ikke siden,
prøv at taste F5 eller CTRL +F5 for at opdatere siden.

Kig evt i menuen under Funktioner(tandhjulet) > Internetindstillinger,
fanen Generelt, punktet Browserdata, Indstillinger, marker Hvergang jeg besøger siden
i punktet, Kontroller om der er nye versioner .....

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-12 17:00

Klaudi.
Det hjalp med F5, så opdaterede den straks.

Under internet indstillinger var der markeret i "aldrig", nu er der markeret i "hvergang jeg besøger webstedet.

Om lidt kan jeg se om det er der fejlen var

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 07-03-12 17:11

HURRA - HURRA

Tak for svaret Klaudi.
Det er da der problemet var.

Tak for din store tålmodighed

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-03-12 17:31

velbekomme, godt det virker nu.