/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Faner i Android 4
Fra : leob
Vist : 3212 gange
100 point
Dato : 06-03-12 04:17

På min smartphone har jeg Android 4.
På forsiden har jeg et Google søgefelt som viser websider i Internet Explorer.
Jeg kan vælge en webside uden problemer.
En gang i mellem, når jeg fra websiden ønsker at linke videre til en ny side, kommer der en fejlmeddelse.
Den siger, at jeg ikke kan åbne en ny side, da der ikke er flere faner og jeg skal lukke en fane for at komme videre.
Jeg kan simpelthen ikke se, hvor jeg kan lukke faner - og iøvrigt mener jeg ikke, at jeg har faner åbne. Selvfølgelig kan apps og styresystem muligvis belægge nogle faner, men jeg ved som sagt ikke hvor jeg kan lukke nogle af dem.
På smartphonen er der (på Samsung Galaxy Nexus i hvert fald) en "knap", som viser tidligere app-sider og websider m.v. Disse sider kan jeg "svipe" væk men selvom jeg gør det - og derved måske får nogle faner fra evt. websider væk - mener systemet stadigvæk, at jeg ska lukke en fane for at komme videre.
Hvad gør jeg?
leob

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 06-03-12 18:11

Hvor'n dælen har du fået installeret Internet Explorer på din Android 4??

Kommentar
Fra : leob

Dato : 06-03-12 18:46

Det ved s.... da heller ikke !!!
Det er ikke Chrome eller Opera.
leob

Kommentar
Fra : leob

Dato : 06-03-12 18:59

Det kan godt være at det er Google.
Hvor ser man det?
Har det betydning for spørgsmålet?
leob

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 06-03-12 20:31

Hvis det er standard browseren, så har du i toppen tre små flapper oven på hinanden. Tryk på den og du får vist alle fanebladene

Kommentar
Fra : leob

Dato : 06-03-12 21:49

Jamen. Så er det en standardbrowser.
Nu kan jeg se alle siderne/fanerne og kan sikkert derved slette overflødige faner
Mit spørgsmål er dermed besvaret
Inden du får pointene: Kan man få systemet til automatisk at slette de ældste faner?
Leob

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 100 point
Dato : 06-03-12 22:04

Hmmm !!
Jeg har rodet lidt rundt i browserens indstillinger, og jeg kan ik' hitte nogen steder der minder om administration af faneblade.
Så mit umiddelbare svar er "næh"

Godkendelse af svar
Fra : leob

Dato : 06-03-12 23:47

Tak for svaret andre123.
Det er ikke første gang du har hjulpet, tak for det
Jeg plejer nok at kunne finde rundt i tingenre, men Android er helt nyt for mig og meget omfattende.
Det var nemmere da computerne havde 20 kilobyte hukommelse og man kunne nå at drikke kaffe mens de sorterede en mappe !!!
Jeg har et andet spørgsmål på bedding, men det ser nu nok
hi
leob

Kommentar
Fra : andre123

Dato : 07-03-12 21:51

Mange tak !!! - jeg har forsøgt at svare på dit andet spørgsmål... men det ser du jo nok osse.