/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Er Kandu gået under jorden ???
Fra : Fattig
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 05-03-12 17:36

Jeg har ikke modtaget "Seneste indlæg" siden den 27.02

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-12 17:43

Jeg ser da seneste indlæg til og med d.d.

Du kan evt. se under abonnementer, der skal være "flueben" i TopX, så ser du de seneste indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-12 17:46

Du skal klikke på dit eget profilnavn ... abonnementer, der kan du se TopX, til højre under abonnementer, hvis "fluebenet" er der, så vil du kunne se "seneste indlæg"

Kommentar
Fra : Fattig

Dato : 05-03-12 18:39

Jeg har sat flueben i alle TopX, men det hjælper altså ikke.

Det er også sådan at den der med de 20 point popper op hele tiden

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-12 18:41

Prøv at logge af siden og ryd op i browser cache, og log så ind igen.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-12 18:44

Har du ccleaner, så kan du rydde op med den

http://www.piriform.com/ccleaner/download/slim

Installer og/eller kør den, lad de foreslåede markeringer være,
klik på Analyser, så får du en oversigt over hvad der bliver fjernet,
klik på Kør Rens

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 05-03-12 19:02

Tak for svaret Klaudi.

Hurra!!!!

Det hjalp, nu er jeg med igen.
Tak

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-12 19:03

Fattig

Det er heller ikke altid, at jeg modtager en email fra kandu. Tålmodighed, så vrimler det med emails fra kandu.

Desuden modtager jeg kun de emails fra kandu ,som jeg selv ønsker. Det har jeg redigeret i min profil.

Citat
Det er også sådan at den der med de 20 point popper op hele tiden

Gør den det døgnet rundt, så er det en fejl fra kandu.

Lige nu er klokken 19:04, det er ofte at kandus ure ikke går præcist, derfor popper de "20" point op, men det plejer kun at være ved ca. 24:00 (0:00)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-03-12 19:06

Så må Klaudi jo også have point i dit andet spørgsmål ... han har jo dobbelt-sikret sig

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 05-03-12 19:41

velbekomme