/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Kan man stole på B.J Trading?
Fra : a_h_nielsen
Vist : 564 gange
50 point
Dato : 27-05-03 16:57

Jeg er ved at købe ny PC, og B. J trading har nogle gode tilbud...men mit spørgsmål er om, der er nogle af jer, der har erfaringer med dette firma og ved om man trygt kan lave en handel med dem, og om garantien dækker ved fekl osv osv.
På forhånd tak
Anders H Nielsen

Kommentar
Fra : x13

Dato : 27-05-03 17:06

hejsa a_h_nielsen
JA da det er et godt sted jeg har brugt dem ca 6 gange og ikke haft nogle problemer med dem.
hilsen
x13

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 60 point
Dato : 27-05-03 17:08

Hej a_h_nielsen

Jeg købte sidste år en laserprinter gennem B.J. Trading, og det fungerede fint

Jeg har kun godt at sige.

Jeg har kopieret bedømmelsen fra EDB prisers hjemmeside, det var derigennem jeg fandt firmaet, som var billigst med lige den laserprinter.

Spørgsmål Karakter
Passede prisen på forhandlerens hjemmeside i forhold til den oplyste på Edbpriser.dk ? 9,9 af 10
Hvordan var brugervenligheden på forhandlerens site ? 8,4 af 10
Hvor tilfreds var du med betalingsforløbet ? 9,0 af 10
Var du generelt tilfreds med forhandlerens information fra bestilling til levering ? 8,3 af 10
Hvor tilfreds var du med leveringstiden og overholdelsen af denne ? 8,8 af 10
Hvor god var supporten ? 7,3 af 10
Hvad er din samlede vurdering af købsoplevelsen ? 8,3 af 10

Antal bedømmelser: 160
B. J. Trading's har opnået karakteren: 8,6

Som du kan se er 10 bedst, så de ligger fint, så du kan roligt gå videre.

Held og lykke med det

mvh
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : a_h_nielsen

Dato : 27-05-03 17:10

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 27-05-03 17:14

Hej

Jeg har ikke haft nogle problemer B. J trading!
De er okay

-Ishoey

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 27-05-03 17:30

jeg har haft et problem med dem...
det gik ud på at jeg købte et bundkort og cpu ved dem. da det var samlet virkede det ikke og det blev sendt tilbage... til dem.... det gik 2 måneder før jeg fik noget tilbage fra dem..og ekstra 1 månede får jeg fik mit kort ( og der virkede det så )

Efter dette køber jeg alt min hardware ved www.shg.dk

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 27-05-03 17:45

samme her
intet problem med dem..

Mvh Niels

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 27-05-03 18:06

Fint sted at handle ingen problemer, jeg har handlet der meget og fået en fin behandling også ved en enkelt reklamation, den blev afviklet nøjagtigt lige så hurtigt som posten kunne løbe