/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Slankekure
Fra : xuan
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 27-05-03 16:36

Hvordan bliver man slank uden at lade være med at spise noget sundt?? og man kan næmst sige at man er afhængig af noget sødt!!!

Kommentar
Fra : wisteihn

Dato : 27-05-03 17:10

Gå ind på denne side. http://www.sublimsport.dk/
Læs om ThermaPower, resten er op til dig.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 27-05-03 17:18

Spis søde, rå gulerødder, masser af dem. Og så selvfølgelig mere motion. Kan man slet ikke undvære sødt, så spis lidt rosiner eller lidt mørk bitter chokolade. Jo mindre sødt du spiser, jo hurtigere vil du komme over din afhængighed. Når kroppen først har vænnet sig af med at "kræve" sødt, så skal du IKKE lave et ædeflip som belønning! For så er du lynhurtigt tilbage i afhængigheden igen. Det ER en afhængighed ligesom nikotin eller alkoholisme.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 19:50

Og så er det også en god ide at børste tænder ofte, da det giver en mæthedsfølelse. Og ikke frister så meget til at trøstespise eller trang til at spise sødt. Køb evt. druesukker, hvis det er fordi du går "kold" sidst på dagen - og derfor får trang til noget sødt. Søg også for at føle dig mæt i sundt mad.

Kommentar
Fra : majbritt05

Dato : 27-05-03 19:56

Og drik gerne isvand med citron i - det giver også en slags mæthed. Man har nemlig ofte tendens til at føle sig sulten, når man rent faktisk er tørstig.

Accepteret svar
Fra : hellehelle

Modtaget 100 point
Dato : 28-05-03 18:28

I helsekosten kan man købe noget "lakrids" der hedder amarelli.
En god erstatning for lakrids.
Det er indtørret lakridsrodssaft = ingen sukker.
Efter ca. 3 uger var jeg rimelig "abstinensfri" ifht. sukker, men det holdt godt nok hårdt.....
Held og lykke

Godkendelse af svar
Fra : xuan

Dato : 30-05-03 10:23

tak fordi du gav mig et svar for mine problem med søde sager.....