/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
sende avi fil
Fra : jensviggo
Vist : 620 gange
20 point
Dato : 04-03-12 15:01

Hvorfor kan jeg ikke sende et videoklip, ikke særlig stort 20mb, jeg får denne besked: filer med fejl bliver ikke overført xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.avi

Har prøvet i hotmail og outlook

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 15:03

Fordi filen er for stor, de fleste mail udbydere har en max grænse på 10mb

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 15:04

upload en til GratisUpload.dk eller PeeCee.dk og del linket derfra!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 04-03-12 15:28

når jeg har valgt fil, skriver programmerne (begge du har nævnt), der er ikke valgt nogen fil, selvom de står lige under?????????????????

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 30 point
Dato : 04-03-12 15:28

Eller send den med DropSend. Der kan du sende filer op til 500GB gratis,

www.dropsend.com

opret en gratis konto og du har nu lov at sende 5 filer gratis om måneden. Foregår ved at programmet uploader den til nettet og sender en mail med et download link til modtageren. Modtageren har nu en uge til at hente filen i.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 15:34

Citat
filer med fejl bliver ikke overført xxxxxxxxxxxxxxxxxxx.avi

Kan den afspilles, noget kan tyde på den har en fejl.
Højreklik på filen og se under egenskaber = der skal stå bla: tid og højde/bredde pixel på den

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 15:35

Eller komprimer den med Winrar eller Windows zip

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 15:38

Du kan rette fejl med dette
http://www.divx-digest.com/software/divfix.html
eller prøve at omkode den med Formatoz

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 15:39

Det tar jo noget tid at uploade filen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 16:13

på peecee kan du ikke uploade avi, så der skal du pakke den med f.eks. winzip eller 7-zip

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-03-12 16:37

Der er også nogle mail systemer der ikke tillader vedhæftede filer af bestemte formater, for netop at beskytte mod virus.
Her kan man inden filen vedhæftes, ændre på extension, og så gøre opmærksom i mailen, hvilken format det oprindeligt er.
F.eks. exe filer ændres til eee, og avi filer til aaa
Men man skal naturligvis være opmærksom på størrelsen af filen.
Vil man undgå det bøvl, så er www.dropsend.com en af de nemme genveje.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-12 09:21

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 09-03-12 18:35

Tak for svaret Fijala.