/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Mosebaek, hvem har dummet sig?
Fra : ans
Vist : 769 gange
10 point
Dato : 03-03-12 21:24

Du sviner den ene bruger efter den anden til. Hvorfor????

Du burde sætte dig ind ti tingene før du taler/skriver.

Først var det Eyvind det gik ud over. Eyvind var helt uskyldig i dine beskyldninger. Jeg har læst at du har undskyldt, men beskyldningerne skrev du i et seriøst spørgsmål, som du på den måde fik ødelagt

I dag er det så Klaudi, det går ud over. Du kan da være glad for, at du ikke måtte afbryde strømmen til din pc p.g.a. 3 linier med smileys.

Du tillader dig at skrive

Citat
Mosebaek

Dato : 03-03-12 18:49

Klaudi,du er et dumt svin.......du (bl.a.) er skyld i at jeg har dummet mig her på Kandu.

Har stemplet en agtværdig bruger af Kandu,som nærmest odiøst.

Gid din røv må klø........og dine arme for korte.

Hvem er det egentligt, der dummer sig ... det kan da ikke være dig Mosebaek ??????

Citat
Mosebaek

Dato : 03-03-12 18:58

........... endelig kan jeg ikke se at PeterTheisen,generer meget mere her på Kandu,end så mange andre.

Et "godt råd":Spring hans indlæg over,og kom videre i livet. Fortsæt evt. med næsepilleriet.

Der er i forvejen rigeligt med Knold og totter,her i forummet.

Et råd, som jeg synes du selv skal leve op til.

Det er jo ikke et spørgsmål. men jeg blev irriteret over Mosebaeks påstande.

I kan kommentere eller lade være.

Måske lukker/annullerer jeg selv spørgsmålet.

Kandu gør det jo ikke

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-03-12 21:30

Desuden er det nomore, hawai7/vic 200, der indsætter metervis af smileys i Peter Theisens "spørgsmål"
Husk det nu Mosebaek, så der ikke kommer flere dumheder.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 10 point
Dato : 03-03-12 22:27

Nu er det jo nok ikke altid,tingene bliver læst i den ånd,som de er ment.(Nok også vanskeligt).

Men mine indlæg,i det sidste tråd,jeg "medvirkede" i,var tilsat en en smule ironi.Måske endda en stænk af sarkasme.

Da misforståelser kan forekomme,og da jeg måske har stukket snuden lidt for langt frem på det sidste,vil jeg forsøge at holde en kortere,eller længere pause fra Kandu.

Jeg har ikke været særlig heldig,på det sidste.

Vh. M.

Kommentar
Fra : prio

Dato : 04-03-12 00:11

ans - hvorfor har du så travlt med at rode op i noget, der for længst er overstået?
- er det konflikten for konfliktens skyld?
- en aften, hvor man sidder og keder sig?

Mosebaek forvekslede Eivind med en anden, og undskyldte tusind gange - er det ikke nok for dig???

Klaudi (og et par stykker til) har spammet andres spørgsmål i en uendelighed, og gør det stadig.

Det er noget svineri og møjirriterende, og det er ikke Klaudis opgave at bestemme, hvem, der må spørge her på Kandu, og hvad, der må spørges om - det er der vel en Kandu-team til.

Citat
Husk det nu Mosebaek, så der ikke kommer flere dumheder.

Vor Herre bevares for en bemærkning - hvem tror du, at du er, ans?

Efterhånden ren børnehave her, med et stænk af voksenmobning.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-03-12 10:44

Citat
Klaudi (og et par stykker til) har spammet andres spørgsmål i en uendelighed, og gør det stadig.

Det er nu kun når det er PT eller JR! (tror jeg nok)
Og jeg kan desværre nok finde på det igen

Citat
og det er ikke Klaudis opgave at bestemme, hvem, der må spørge her på Kandu, og hvad, der må spørges om

Nej, desværre ikke!