/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
Når man vil ikke/kan bruge windows XX
Fra : Keyvan2002
Vist : 475 gange
100 point
Dato : 27-05-03 16:30

hej til dig som læser min sporsmål .
findes det et program som kan brugs til at brænde sine mapper/filler over, uden at være i windows eller noget andet styrerprogram .jeg vil bruge den når min windows går ned og jeg vil helst ikke formatter harddisken før jeg har alle mine vigtige ting med på en cd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-05-03 17:06

Du skal gemme dine data løbende før uheldet opstår,du kan ikke redde dine data
uden styre system.Så skal du have din harddisk over i en anden pc,som nr 2 HDD
for at redde dine data.Eller du skal selv have en nr 2 HDD som du har en backup
på men så er vi tilbage hved begyndelsen,backup løbende.

http://www.webattack.com/freeware/system/fwbackup.shtml

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-05-03 17:09

Du skal huske på at din brænder skal virke og det gør den ikke uden styresystem

Kommentar
Fra : Keyvan2002

Dato : 27-05-03 18:41

ok.men findes det ikke noget program som virkker udenom windows.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-05-03 20:07

Du kan lave back up på HD med Drive Image fra to disketter, når HD er intakt.
Du kan automatisk lægge alle dine dokumenter/filer på en anden partition Drev D
Når du formaterer HD er det nok at formatere drev C som dit styresystem ligger på.
Drev D som filerne ligger på røres ikke ved eks. A:\>FORMAT C:
Emesen.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 27-05-03 21:20

Jeg ville sætte en boot-disk i A-drevet så er du i gode gamle DOS og her skrive sig frem

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-03 21:26

Keyvan2002
Hvordan går det, kan du bruge noget af det, ellers bare spørg.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : Keyvan2002

Dato : 28-05-03 20:21

Tak for svaret emesen.