/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
App. Android, hvor meget snak
Fra : Tordenkalven
Vist : 662 gange
300 point
Dato : 03-03-12 15:14

Hejsa jer

Har HTC sensation, som kører med Android ..

følger mit dataforbrug, både Wifi og 3 g på app. Traffic Statistics.

Savner en App. der kan holde stur på mit taleforbrug.

Har 12 timer, så jeg klarer mig, men vil gerne følge med...

så ingen vitser i den retning, men rigtig gerne et bud på en App

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 03-03-12 15:38

Mobil Saldo
Du indtaster dine data i App'en og den viser dig din saldo hos udbyderen.
Hvor meget der står på kontoen.
Antal minutter brugt denne måned.
Antal GB brugt denne måned.
Både vist som tal og som en procentbar.
Det bedste ved denne App. er at den ikke bruger strøm, undtagen når du beder den om data.
Du bestemmer selv, om den skal opdateres manuelt, eller med forskellige intervaller. Eksempelvis hver 6. eller 12. time!

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 03-03-12 15:56

ser ok ud, men omfatter tilsyneladende ikke TDC

Kommentar
Fra : Tordenkalven

Dato : 16-03-12 11:40

Har desværre ikke kunnet bruge dit link, men nu findet ud af af man kan logge ind hos TDC
og se hvor meget man har snakket.

det er lidt omstændeligt at får det etableret med kode der skal sendes fra TDC

men når det så een gang er etableret er det fint

tak for forsøget, du får pointene

Kommentar
Fra : g_h