/ Forside/ Interesser / Fritid / Dykning / Spørgsmål
10  TIMO_J 140
Kompressor til salg
Fra : kofte
Vist : 1947 gange
1 point
Dato : 27-05-03 16:25

Hejsa

Dykkerklubben Kronborg blev lukket ved en ekstraordinær generalforsamling her i maj, og vi skal nu sælge vores aktiver - herunder vores fine og velfungerende Coltri SUB MCH 16 højtrykskompressor. Fire udtag og dobbeltfiltrering mm.

Kig ind på http://www.dykkerklubbenkronborg.dk for nærmere beskrivelse og kontaktpersoner, hvis du er interesseret.

Venlig hilsen
Claus Gregersen

Kommentar
Fra : jikjik

Dato : 27-04-05 14:29

Hvad skal i have for jeres kompressor, hvis den stadigvæk er til salg.

vi står og mangler en sådan til vores paintballklub.

Mvh
Jan Friis
cxs@cxs.dk