/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
MGI PHOTOSUITE ll SE
Fra : DADAY
Vist : 533 gange
100 point
Dato : 03-03-12 10:41

Hej.

Jeg søger et program til at åbne mine billeder, programmet hedder: MGI PHOTOSUITE ll SE
Filerne som jeg ikke kan åbne er PZA filer, men jeg havde det omtalte program engang, og der var ikke nogle problemer.

Men nu har jeg mistet det, og kan ikke se mine billeder, måske er der andre programmer der kan åbne PZA filer.

Måske gratis download, el. Betalingsprogram, hvis der er nogle der ligger inde med omtalte program, vil jeg gerne købe en kopi.
På forhånd tak, og god week - end til alle.
Flemming

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 03-03-12 17:41

PZA filer, kan de ikke åbnes i photoshop?

vic200

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 09:01
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 09:03
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 04-03-12 09:08

NB: et andet godt program - gratis og på Dansk
http://inkscape.org/screenshots/index.php?lang=en