/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Datafil MyHeritage
Fra : Lionje
Vist : 813 gange
200 point
Dato : 03-03-12 09:38

Jeg har mistet mine datafiler til MyHeritage, da både HD og backup HD (extern HD) gik sig en tur på samme tid. MyHeritage må have disse filer, for derinde kan jeg se mine data i et træ (online). Hvordan kan jeg få fat i disse filer igen?
Jeg har prøvet at maile til MyHeritage, men ikke fået svar.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-03-12 12:07

Du er ikke alene, se her:

MyHeritage Family Tree Builder
Jeg bruger den gratis udgave af programmet, men er i dag blevet trukket kr. 546,50 på min konto. Af en eller anden grund må jeg have opgivet mit kortnummer til dem. Det er helt umuligt at komme i kontakt med firmaet her i Danmark, og jeg kan ikke finde nogen udenlandske steder hvor man kan henvende sig.
Banken kan ikke hjælpe,
kan I?

Ved I hvor man på hjemmesiden jeg kan rette mine vilkår? Jeg vil fortsætte med gratisudgaven.
Ved I Hvor jeg kan henvende mig, jeg har set, at der er en Poul Møller der har oversat programmet til dansk. Findes der et sted i Danmark, hvor jeg kan henvende mig (Jeg er ikke god til Engelsk).

Fundet her:
http://www.eksperten.dk/spm/948539

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 200 point
Dato : 03-03-12 12:12

Og hvorfor valgte du MyHeritage?
Alene titlen er jo et plagiat: Family Tree Builder

Det førende slægts program, som jeg kender dem er: Family Tree Maker...

Godkendelse af svar
Fra : Lionje

Dato : 03-03-12 13:55

Tak for svaret svendgiversen.
Jeg har den gratis udgave og har ikke opgivet mit kontonummer, så der er ikke sket noget forkert der. Jeg vil gå ind og se på Family Tree Maker.
Tak for det gode svar

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 03-03-12 13:59
Kommentar
Fra : Lionje

Dato : 05-03-12 18:11

Tak for det Svend.
Efter disse indlæg her på siden, har jeg fået svar fra MyHeriage, at jeg kan få filen, hvis jeg betaler en fast tilmelding og derefter et abonnement på år.