/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
tv tuner virker ikke ordentlig!!
Fra : clumsey
Vist : 548 gange
127 point
Dato : 28-02-12 22:11

hej igen,

nu har jeg endelig købt tv tuner men jeg har desvære svært ved at sætte den op.
TV= SonyKDL32S400
Signal = Stofa cable tv (fælles antenne)
Tv tuner = Clint DC3 model

Problem:
alle kable er tilsuttet ordentligt.. ok, starte med at boote..ok starte med at søge.. ok
derefter går den automatisk til den første kanal som er DR! HD (den virker stadig) næste kanal TV2NordHD.. stadig ok men næste kanal siger den at der er intet antennesignal... prøver at skifte kanalen til DR1 og TV2 med nu siger den at der er intet antenne signal?? Hvad kan være årsagen til det?

Har prøve at søge kanal automatisk og manuel ( kender godt netværksid, modulation, symbolrate og frekvens) men stadig den samme problem.
jeg har til sidst gendan fabrikindstilling og starte forfra men stadig den samme problem

tak på forhånd

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 29-02-12 05:29

Det kan lyde som at boksen ikke virker eller at du har et meget dårlig signal

Kommentar
Fra : clumsey

Dato : 29-02-12 08:36

jeg prøver at bytte boksen i morgen og se om hvad der sker.

hvis det er pga. dårligt signal, hvad kan man gøre for at forbedre det? skal jeg investere i en forstærkere??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-02-12 09:04

Citat
hvis det er pga. dårligt signal, hvad kan man gøre for at forbedre det?

Citat
Signal = Stofa cable tv (fælles antenne)

Ringe til Stofa

Er det ejendommes fællesanlæg så er det viceværten du ringer til