/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
forumer for bøsser
Fra : mig-mig
Vist : 621 gange
20 point
Dato : 27-02-12 17:39

jeg har brug for hjælp

jeg er blevet træt af boyfriend.dk også kendt som girlfriend.dk
jeg tænkte på om der var nogle der kendte nogle andre sider

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 27-02-12 17:42

Følger lige dit spørgsmål

mvh.
Denpete

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-02-12 17:56
Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-02-12 17:59

Ellers kan man jo bare søge på Google f.eks. bøsseforum eller mødested for bøsser
Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-02-12 18:19

idioten tror han får en torsk på krogen her.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-02-12 18:29
Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-02-12 18:56

Så er det lige lagt op til noget mobning af de selvudnævnte konger af forumet, hvor er det klamt, det værste er de ikke engang er klar over hvorfor det ikke er iorden.... Eller måske er de og de tænker det er okay fordi det jo kun er nettet.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 27-02-12 19:34

de burde bare have en lille pille så de sov ligså stille ind

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-12 19:46

HEJ JØRGEN............

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-02-12 19:52

Citat
idioten tror han får en torsk på krogen her.

Og hvor mange svar er der kommet.....på spøgsmålet?
-------
Citat
de burde bare have en lille pille så de sov ligså stille ind

(og hvad bliver det næste)
Så kommer RACISME loven sikkert ind/
ellers ville jeg PERSONLIGT mene - at DU ikke skulle komme med en sådan kommentar/
du kan sikkert GODT lide et par damer''' der tosser rundt med med hinanden
uden det gør dig NOGET....
-------

Smutter igen___da jeg tror det er Jørgen Rudolf / eller hvad han kaldes nu omdage
der er på spil IGEN/ sammen med Thiesen......

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 28-02-12 21:49

man får lortsmag i munden

Kommentar
Fra : mig-mig

Dato : 29-02-12 18:03

hej , tak for svarene.
[CITATHer er der noget med bøsser:
http://www.nordisk-forum.dk/viewtopic.php?f=70&t=39736&view=previous[/CITAT]
det er et link til nordisk våbenforum for skytte, jæger og samler, ikke lige det jeg savnede.

Citat
Her:
http://homo.dk/zsite/

den der side er meget dårlig, har været derinde