/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Problemer
Fra : granner01
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 26-02-12 13:59

Er der nogen af jer der har haft problemer med kandu?

Jeg har ikke kunnet komme på de sidste 2 dage. Jeg skal ikke klage for jeg har fået meget stor hjælp af teamet til at komme på.

Nu har jeg downloadet IE 9 så nu kan jeg komme på igen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-12 14:01

Jeg har ikke haft problemer med de tider på døgnet, hvor jeg har logget på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-02-12 14:05

Heller ingen problemer i den sidste tid...

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 26-02-12 14:07

Ofte kan jeg ikke få KANDU åbnet!
Ofte kan jeg ikke redigere teksten!
Tidligere har flere givet udtryk for at Kandu har problemer.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-12 14:08

granner01

Har du så brugt en anden computer, for at deltage i spørgsmål?

Du har da svaret på spørgsmål de sidste par dage

For nogen er kandu jo en slags medicin

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 26-02-12 14:08

næh, ingen problemer her ud over i aftes da en mint maskine ikke lige ville samarbejde med resten af netværket men det kan jeg vel trods alt ikke give kandu.dk skylden for

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-12 14:15

Ingen problemer med Kandu, som jeg har opdaget.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-12 14:23

Yes jeg brugte en anden computer, men det er da nemmere at få sin egen PC i orden.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-02-12 14:34

Citat
Er der nogen af jer der har haft problemer med kandu?

Citat
Yes jeg brugte en anden computer

Jamen så ved du jo også at det IKKE er/var Kandu der havde problemer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-12 14:47

Citat
Jeg har ikke kunnet komme på de sidste 2 dage. Jeg skal ikke klage for jeg har fået meget stor hjælp af teamet til at komme på.

[/citat]
Nu har jeg downloadet IE 9 så nu kan jeg komme på igen.
[/citat]

Så var det da godt, at du ikke brugte kandus tid på det.

Hvorfor spørger du efter, at du selv har løst problemet på din egen pc

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-02-12 14:53

Jeg kan stadigvæk kun skrive tekst i "det synlige tekstramme". Hvis jeg trykker enter,for at skrive en ny linje,forsvinder det hele ned nederst.(Kan ikke ses).

Det må vel være Blindskrift.

Derfor laver jeg resten i Noteblok,og kopierer det ind i Kandu,i et hug.
Man må jo sno sig.......

IE 8.

M.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-02-12 15:01

Citat
Hvorfor spørger du efter, at du selv har løst problemet på din egen pc

Ans - det er vel for at høre om vi andre har (haft) problemer..............................med Kandu.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-12 15:12

Kandu har haft problemer for det har de fortalt mig, men det var altså kun få der fik problemer. De har skærpet sikkerheden, derfor problemerne med nogle af os.

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 26-02-12 15:17

Har ingen problemer, men det skyldes at jeg bruger en MAC og så Safari.
Det er kun PC brugere der tit har problemer.

vic200

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 26-02-12 18:15

Nul problemer!

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-12 19:12

Jeg er nysgerrig for kandu er blevet bombarderet af robotter der sender spam, så de har effektivt fået stoppet det.

Og det var først efter jeg fik IE 9 og slettede user-agent at kandu kom til at virke.

Og Refi: Min bærbare er pakket ned, den bruger jeg på ferier, så det var ikke første løsning at tænde den.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 26-02-12 19:35

Der har ikke været problemer med at komme på Kandu de seneste dage jeg bruger aldrig Internet Explorer til Kandu, den bruges kun til opdatering, måske du skulle vælge en anden og bedre browser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-02-12 19:56

Citat
måske du skulle vælge en anden og bedre browser

F.eks. Google Chrome

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 26-02-12 20:33

Ja måske, jeg gik over til google crome og der virkede kandu, men det var bare så irriterende at det ikke virkede i IE.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-12 22:20

Citat
F.eks. Google Chrome
http://www.kandu.dk/Spg159540.aspx

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 27-02-12 00:12

Keine problem her

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-02-12 08:40

o.v.n. jeg vidste du ville , men efter Ikandu rettede deres egen fejl, så fungerer Chrome også på kandu.

Du kan se fejlen her

http://www.kandu.dk/Spg159540.aspx#1839412

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-02-12 11:28

Er det ikke skønt at det hele virker nu?

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 27-02-12 18:52

Hos mig virker det fint, både med IE9 & Morzilla Firefox.

Godkendelse af svar
Fra : granner01

Dato : 17-05-12 12:56

Tak for svaret o.v.n..