/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
iTunes
Fra : 123nu
Vist : 505 gange
50 point
Dato : 25-02-12 16:59

iTunes har lagt de samme lydbøger ind flere gange
for at slette dem skal jeg klikke på hver enklet.
(jeg ville bare ha slettet mappen og så lagt dem ind igen, men hvorfor kan jeg ikke få lov til det?)
Andre programmer i kan anbefale istedet for

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 26-02-12 08:08

Jeg faldt tilfædligt over denne side, måske kan det bruges?

http://www.computerworld.dk/blog/kurt/81189/kinesisk-daaseaabner-til-min-touch

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 25 point
Dato : 26-02-12 08:09
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-02-12 18:53

Citat
Andre programmer i kan anbefale istedet for
det kræver at du uddyber lidt mere hvad programmet skal kunne og hvad du vil bruge det til?
Alle lyd programmer kan bruges til at afspille lydbøger, nogle programmer kan også hente og gemme lydbøger (og musik)
Det bedste program til at gemme er dig selv, så får du filerne i de mapper som du selv vælger, hent lydfilen på nettet eller kopier den ind på computeren fra CD eller andet og gem den i den mappe som du selv har oprettet og valgt til formålet og lad så det program som du vil bruge til afspilning af lydfilen tage din mappe med i biblioteket over mapper som overvåges.
Nemt og uden at der er dobbelt filer i mappen ikke?

Godkendelse af svar
Fra : 123nu

Dato : 03-03-12 14:48

Tak for svaret pifo.