/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC Incredibele S
Fra : Smukke_Ole
Vist : 1292 gange
200 point
Dato : 25-02-12 12:15

Har for et par måneder anskaffet mig et eksemplar af ovenstående:
pludselig i går forsvandt iconet på startsiden til start af Wi-Fi og jeg kan ikke finde blandt programmerne, hvor det oprindelig var placeret.
Hvordan kan det lade sig gøre, og hvoirdan får jeg det tilbage ?
Jeg ved godt, at man kan gå ind i Indstillinger og under Trådløst og Netværj kan starte Wi-FI
ligesom man kan gøre det under Hurtigindstillinger, men det er dog noget nemmere hvis ikonet optræder på Startsiden.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-12 12:35

Tryk på Menu, og så på + Tilføj på startsiden
tryk på Genvej, rul til Indstillinger og tryk på den
rul så til ned til Wifi og tryk på den, så kommer der en genvej på forsiden!

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 25-02-12 14:21

-> Klaudi

Når jeg trykker påp menu, kan jeg ikke finde + Tilføj på startsiden

Smukke_oLE

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 25-02-12 14:26

-> Klaudi

Der er sket een yderligere ting: tidligere, når jeg trykkede på menu, fremkom der flere sider med program-ikoner ved siden af hinanden: nu er der een linie pr. ikon.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-02-12 18:06

Brugervejledning side 30

Gå til en del af startskærmen, hvor der er plads til at tilføje et nyt ikon eller en ny
genvej.
Tryk på Personaliser, og gør så et af følgende:
Hvis du vil tilføje et program, skal du trykke på Program og vælge et i genvejslisten Tilføj program.

Tilføj en genvej til en indstilling eller oplysninger ved at trykke på Genvej og så vælge typen af oplysninger eller indstillingen.

http://www.htc.com/dk/help/htc-incredible-s/

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 26-02-12 11:58

-> Klaudi

Din sidste melding lyder fornuftig, meeen jeg har nok ikke forklaret mig tydeligt nok:
ikonet for Wi-Fi findes ikke under hverken Program eller Genvej.

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 26-02-12 12:46

Det er jo så noget skidt, nulstil tlf til fabriksindstillinger!

Side 208
Genstart eller nulstilling til fabriksstandarder af telefonen
http://www.htc.com/dk/help/htc-incredible-s/

Kommentar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 27-02-12 09:52

-> Klaudi

Jeg må lige starte med, at jeg befinder mig i udlandet og derfor ikke har adgang til nettet hele tiden.
Så til spørgsmålet: hvis man nulstiller til fabriksindstillinger, skal man så starte forfra med egen ringetone, E-mail konti o.s.v. ?

Smukke_Ole

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-02-12 12:14

Citat
hvis man nulstiller til fabriksindstillinger, skal man så starte forfra med egen ringetone, E-mail konti o.s.v. ?

Ja!

Udførelse af en nulstilling til fabriksstandarder (hard-nulstilling)
Hvis du giver telefonen til en anden, eller telefonen har en vedvarende problem, der ikke kan løses, kan du udføre en nulstilling til fabriksstandarder (kaldes også en hard-nulstilling).
Det tilbagestiller telefonen til den tilstand, den var i, før du tændte den første gang.

Fabriksindstillinger vil ikke slette de data og filer, som findes på lagerkortet.

Nulstilling til fabriksstandarder er et skridt, du bør overveje grundigt.
Det sletter alle dine data og tilpassede indstillinger permanent, og det fjerner også eventuelle
programmer, du har hentet og installeret.

Sørg for at sikkerhedskopiere alle data og filer, som du vil bevare, før du udfører en nulstilling til fabriksstandarder.

Udførelse af en nulstilling til fabriksindstillinger via indstillinger
På startskærmen trykker du på MENU og så på Indstillinger.
Tryk på SD-kort og tlf.lag.plads > Nulstilling af fabriksdata.
På skærmen Nulstilling til fabriksindstillinger trykker du på Nulstil telefon, og så på Slet alting.

Udførelse af en nulstilling til fabriksstandarder med telefonens knapper
Hvis du ikke kan tænde for telefonen eller få adgang til telefonindstillingerne, kan du stadig udføre en nulstilling til fabriksstandarder ved at bruge knapperne på telefonen.

Fjern batteriet, vent et par sekunder, og genindsæt så batteriet.
Tryk og hold på knappen LYDSTYRKE NED, og tryk så kortvarigt på STRØM-knappen.
Vent på, at skærmen med de  Android-billeder vises, og slip så knappen LYDSTYRKE NED.
Tryk på LYDSTYRKE NED for at vælge FABRIKSINDSTILLINGER, og tryk så på knappen TÆND/SLUK.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 27-02-12 12:17

Genstart af telefonen (soft-nulstilling)
Hvis telefonen kører langsommere end normalt, et program kører ikke korrekt, eller hvis telefonen ikke reagerer, kan du prøve at genstarte telefonen og se, om det hjælper med at løse problemet.

Hvis skærmen er slukket, skal du trykke på knappen TÆND/SLUK for at tænde for den igen.

Lås kun telefonen op, hvis læseskærmen vises. Se “Låse skærmen op” i kapitlet Introduktion.

Tryk og hold på knappen TÆND/SLUK, og tryk så på Genstart.
Når du bedes om at bekræfte, trykker du på Genstart.
Hvis du ikke kan genstarte telefonen efter ovenstående trin, skal du fjerne batteriet, vente et par sekunder, genindsætte batteriet og så tænde for telefonen.

BRUGSANVISNING
http://www.htc.com/dk/help/htc-incredible-s/

Godkendelse af svar
Fra : Smukke_Ole

Dato : 29-02-12 14:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 29-02-12 15:10

velbekomme