/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
foto/video
Fra : kivi
Vist : 584 gange
100 point
Dato : 25-02-12 08:38

jeg er ved at redigere mine billeder fra ferien med dvd photo slideshow som jeg er godt tilfreds med men jeg vil gerne have en lille video til at slutte af med men det kan tilsyneladende ikke lade sig gøre så er der en med gode råd er de velkommen

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 25-02-12 08:54

det kan windows moviemaker

Kommentar
Fra : kj

Dato : 25-02-12 10:03

Jeg er ved at lave et slideshow med video ind imellem, og jeg bruger Pinnacle Studio 8. Slideshowet består af både digital foto og scannede foto, og der er rulletekster med, og gliden filmovergange.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 26-02-12 08:53

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 26-02-12 09:00

Dette Feeware program skulle kunne det du søger - http://www.thewindowsclub.com/ezvid-free-video-maker-editor-slideshow-windows

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-02-12 09:01

Velbekomme