/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
chrom favoritter
Fra : loberg
Vist : 654 gange
300 point
Dato : 24-02-12 21:29

jeg har win 7. Jeg er igang med at begynde at brug chrom . Men jeg kan ikke få favoritterne til at blive fremme ikke kun for oven , men jeg kunne godt tænke mig at der også var en søjle i siden ligesom på explore. Det er et stort arbejde at skulle finde mine favoritter

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 24-02-12 21:34

Du kan lave en mappe i bjælken foroven.

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 24-02-12 21:58

ja men når man så har trykket forsvinder den igen . Og hvis det er en mappe skal man hver gang åbne en masse . Jeg troede at man kunne gøre det samme som i explore

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-02-12 22:04

CTRL+ALT+B viser bogmærkelinien, ude til højre på linien er der en mappe der hedder Andre bogmærker
Klik på mappen og du kan vælge et bogmærke.
Eller den nemme løsning: h.klik på mappen og vælg "Åbn alle bogmærker"

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-02-12 22:06

Hovsa, der er lige en fejl, det er CTRL+SKIFT+B

Sorry

Kommentar
Fra : loberg

Dato : 24-02-12 22:09

ok . troede at chrome bare var så god. den får en del ros. men nu kan jeg prøve af om jeg kan vende mig til den

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 24-02-12 22:16

Citat
troede at chrome bare var så god

Er den da også, du vil opdage at den arbejder meget hurtigere end IExplore

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-02-12 22:17

Prøv at kigge her om der ikke er en tilføjelse du kan bruge
https://chrome.google.com/webstore/search/bookmarks%20menu?hl=da&_ac=0

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 300 point
Dato : 09-03-12 09:31

hallooo

Godkendelse af svar
Fra : loberg

Dato : 09-03-12 16:43

Tak for svaret Klaudi.