/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
spil
Fra : meretec
Vist : 704 gange
300 point
Dato : 24-02-12 15:08

hej til alle.

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE MIG , JEG ER PÅ FACEBOOK OG DER ER ET SPIL DER HEDDER

HIDDEN CHRONICLE, ER DER NOGEN DER VED HVOR LANGT DET VARE, OG ER DER NOGEN GODE RÅD MAN KAN FÅ , ??? FÅR AT KUNNE KØBE ELLER FÅ MERE GRUND ELLER JORD ???

ER DER NOGLE SNYDE KODER MAN KAN BRUGE FOR AT FÅ DET LIDT HURTIGERE FÆRDIG ????

HILSEN MERETEC,

jeg giver 300 for et godt svar

Kommentar
Fra : severino

Dato : 24-02-12 15:25

Pas på de spil der er på facebook, det er ikke dem alle som er "CLEAN". Facebook er også til en vis grad befængt med forskellige former for snavs til din PC.

OG - Så er det ikke pænt at snyde!

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-02-12 19:40
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 24-02-12 19:52

Hvis det er et spil med LEVELS, så regn med at du ALDRIG når til mål.
Sikkert strategien bag de spil = evig tid foran puteren - til ingen nytte.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 300 point
Dato : 24-02-12 20:10

Hvis det ikke er problem at tipsene er på engelsk, så er der vist nogle tips her:
http://gamersunite.coolchaser.com/topics/86705-hidden-chronicles-hidden-chronicles-guide-complete-coin-making

Godkendelse af svar
Fra : meretec

Dato : 29-02-12 07:01

Tak for svaret o.v.n..

er der mange AF DE SPIL. O.V.N

VI HAR SKREVET SAMMEN FØR, ANG BRÆNDING

TAK

hILSEN mERETE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-02-12 12:03

Selvtak - jeg er ikke nogen spillefugl så det var tilfældig at jeg havde hørt om Hidden Chronicles fra kollegerne på jobbet, der er utrolig mange forskellige spil men når jeg ikke selv spiller så kan jeg ikke anbefale nogen.
Jeg kan godt huske brænder spørgsmålet, der kom vist ikke en afklaring og nu er spørgsmålet annuleret