/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Manglende lyd på vob filer?
Fra : rosekamp
Vist : 456 gange
300 point
Dato : 24-02-12 08:19

Hej alle

Jeg har lige fået lavet en dvd indeholdende .VOB filer samt .BUP .IFO (som jeg ikke ved hvad er).
Problemet er at den ikke kan afspilles på min eller mandens bærbare MED LYD. Hvis jeg skruer op på 100% kan man ane, at der bliver sagt noget, men ikke hvad. Hvis jeg tager høretelefoner på er der lyd i den ene side. Hvordan kan jeg convertere den til et brugbart format MED LYD?

Der hvor jeg har skiven fra siger de, at de sagtens kan afspille med lyd ved hjælp af windows media player. Det kan jeg så bare ikke. Vi har også prøvet at afspille den gennem tv'et og der er billede men ingen lyd (og det plejer at virke fint).

Accepteret svar
Fra : snaptil

Modtaget 310 point
Dato : 24-02-12 08:35

Prøv at downloade VLC player. Den kan afspille alt. Så hvis det er en chance for lyd, så vil den også kunne finde den.
http://www.videolan.org/vlc/

Godkendelse af svar
Fra : rosekamp

Dato : 24-02-12 09:07

Tak for super hurtig besvarelse - det fungerer bare og du har reddet min dag

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 24-02-12 09:34

det lyder godt, glad for at kunne hjælpe