/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook/ipad
Fra : DortheS
Vist : 747 gange
20 point
Dato : 22-02-12 13:49

Kan det passe at jeg på min ipad godt kan se hvem der er online på facebook (app) men de ikke kan se jeg er online? Og hvordan får jeg den til at logge on and off?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-12 15:00

Du skal jo logge på med de brugeroplysninger, som du bruger på din PC, så derfor vil du være online for de andre, med mindre du er markeret som offline.

Kommentar
Fra : DortheS

Dato : 22-02-12 15:02

Nope er netop ikke online, jeg kan kun se hvem der er online.... der problemet ligger

Kommentar
Fra : severino

Dato : 22-02-12 15:11

Normalt kan man skrive kommentarer på sin FB side, men det er ikke sikkert at den viser sig nede i hjørnet for online chat.
Det er vel den du hentyder til?

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 22-02-12 15:15

Har du prøvet at klikke på "chat", der kan du redigere, hvem, der skal kunne se dig, når du er online.
Du kan også selv bestemme om du vil vises on/offline.

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 20 point
Dato : 22-02-12 15:29

Til Android er der både et Facebook program og et seprat Go'Chat for Facebook.
Måske er det noget lignende du mangler?

Kommentar
Fra : DortheS

Dato : 22-02-12 15:36

Man kan ikke trykke på chat på ipad, kun på pc

Kommentar
Fra : DortheS

Dato : 22-02-12 15:37

Okay skal man have et chat program for at chatte på FB ipad??

Godkendelse af svar
Fra : DortheS

Dato : 22-02-12 16:12

Tak for svaret severino. Det var da lige den jeg manglede. Af hjertet tak