/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
sikre sine e-mails
Fra : bentwilly
Vist : 401 gange
67 point
Dato : 21-02-12 15:00

Hej. Hvordan kan jeg overføre hele indholdet af e-mails incl. adresser o.s.v. fra computeren til et memorystik? Jeg internet explorer. På forhånd mange tak for svar. Venlig hilsen BentW

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-02-12 15:15

Citat
Jeg internet explorer

Det er meget godt, men hvilket mailprogram har du

Generelt

EXPORTER til den destination hvor du vil have dem.....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-12 01:25

Hvis du læser dine mails i Internet Explorer, så er mails på mail udbyderens server og du kan læse dem fra en hvilken som computer med internet forbindelse, altså du behøver ikke bekymre dig om at sikre dine mails, men du kan selvfølgelig kopiere indholdet at dine mail ind i et tekst dokument og gemme dokumentet på din memory stik

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-02-12 01:29

De fleste webmail konti, - altså mails som du læser i browseren og ikke fra et e-mail program - har en funktion hvor du kan eksportere dine kontakt personer/adresseliste

Kommentar
Fra : alka

Dato : 23-02-12 14:02

Gå ind i AppData > Local > microsoft > Outlook

Kopier de mapper der står derind og på din USB'er

Vider fra USB'en = kopier alle mapper og såt dem ind som oven for, hvor du fandt dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-12 19:14

Citat
Gå ind i AppData > Local > microsoft > Outlook

Den bliver svær at finde hvis outlook ikke er installeret

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-02-12 19:17

PS...

Det hjælper ikke at hæve point hvis ikke du svarer på det vi spørger om.....

så kommer vi jo ikke videre i "gætteriet"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-12 19:20

Det nytter ikke noget at forhøje point hvis spørger ikke fortæller lidt om hvordan og med hvilken program der læses mail

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 24-02-12 19:21

Enig Refi du kom først