/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Indstillinger
Fra : bjarnebr
Vist : 679 gange
100 point
Dato : 20-02-12 00:55

Jeg har været inde i en eller anden indstilling og ændre noget, med det resultat at jeg skal trykke på "ctrl" og derefter klikke på et link for at åbne en ny side når jeg er på nettet.
Jeg kan ikke huske hvor jeg har lavet denne ændring, derfor kan jeg ikke anulere den.

HJÆLP ØNSKES

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-02-12 00:57

Prøv at gendanne til en dato, før du pillede for meget!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-02-12 02:35

Har du været inde og ændre indstillinger for faneblade?
Hvis det er et andet program som gerne vil skal kunne åbne et link i din browser, så se på Programadgang og standarder:
http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-vista/Change-default-programs-using-Set-Program-Access-and-Computer-Defaults
fremgangsmåden er vist ens i alle Windows

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-02-12 06:46

Det er et nyt faneblad der åbner med den kommando, den er foruddefineret i Firefox medmindre Du selv har ændret den.
Samme sker når man markerer et link og trykker Shift og mus samtidig.

Skal man åbne et nyt vindue (ikke faneblad) trykker man Ctrl + n

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-02-12 09:26

Hej luffeA
Du snakker om Firefox og jeg har Internet Explorer
Og o.v.n.
Det du henviser til er programstandarter, det der er fejlen hos mig er at hvis jeg er på nettet og skal klikke på et link der vil åbne en i en ny fane skal jeg trykke på "ctrl" før jeg klikker med musen ellers sker der ikke noget.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 11:27

Prøv at gendan dine internet indstillinger i kontrolpanel

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-02-12 11:35

Citat
Du snakker om Firefox og jeg har Internet Explorer

IE opfører sig på samme måde, ihvertfald på de 2 punkter jeg har nævnt.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 11:49
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 20-02-12 11:50

Launch Word. Click on the "Microsoft Office" button to open the "Word Options" dialog box.

Click on the "Options" button, located under the "Word" tab. The Word Options dialog box appears.

Select the "Advanced" tab from the left pane. Then clear the checkbox next to "Use CTRL + Click to follow hyperlinks."

Click "OK." The "Ctrl-Click" hyperlink function is disabled.

Read more: How to Change "Ctrl-Click" to a Single Click Web Link in Word | eHow.com http://www.ehow.com/how_2264782_single-click-web-link-word.html#ixzz1muzQNAuZ

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 20-02-12 22:00

Hej nomore
Det du henviser til virker sansynligvis i Word, men det virker ikke når jeg er på nettet.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 21-02-12 00:16

beklager jeg smed et svar

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 24-02-12 14:50

Meget modvilligt har jeg anuleret dette spørgsmål, da jeg desværre ikke har modtaget et gyldigt svar, men selv måtte ringe til microsoft og få hjælp