/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
film fra pc direkte til tv
Fra : PI2oCoN
Vist : 311 gange
7 point
Dato : 27-05-03 12:04

er der mulighed for at se film fra comp. i fjernsynet ved at direkte tilsutte de to enheder med hinanden?

Kommentar
Fra : tla

Dato : 27-05-03 12:15

Ja!

Hvis du har et grafikkort med TV-out så kan du forbinde computeren med fjernsynet (eller videoen) med denne udgang. Brug S-VHS kabel og et scart-stik, så er den hjemme!

Men det kræver som sagt at du har et grafikkort med TV-out...

God fornøjelse...

Kommentar
Fra : chrelle

Dato : 27-05-03 13:29

Hvis du ikke har TV-out kan du bruge noget der hedder "tele-viewer 1600" eller et lignende produkt.
Gå ind på edbpriser.dk og skriv televiewer i venstre side under "søg".
Sådan en kan bruges med et almindeligt grafik kort.

Kommentar
Fra : SubZero69

Dato : 24-06-03 08:21

Hej

Du kan købe en palmbutler. Det er med fjernbetjening og en box. Tjek www.palmbutler.com.

Jeg har faktisk en liggende. Splinterny aldrig brugt. Den koster 2000 af ny som du kan se på hjemmesiden. Det er den med boxen til. Jeg vil godt sælge den til dig, da jeg ikke selv har brug for den. Det er en gevinst jeg har vundet. Altså aldrig været pakket ud.
Du kan skrive til mig på jan_winum@mail.com
Så finder vi ud af en handlen?