/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
FB - Kan man skjule bestemte tags fra...
Fra : Desmersnaps
Vist : 556 gange
250 point
Dato : 19-02-12 21:39

Hej Gruppe
Er det muligt at skjule bestemte tags fra bestemte personer? Altså tags man ikke selv har lavet (fx billeder eller statusopdateringer, hvor andre har tagget en). Jeg vil ikke fjerne disse tags fuldstændigt fra billedet eller statusopdateringen, bare sørge for at de ikke bliver vist for bestemte personer når de er inde på min profil. Jeg har ikke den nye tidslinje endnu.
På forhånd tak

Kommentar
Fra : severino

Dato : 19-02-12 21:54

Jeg formoder, at du fabler om Facebook!
Her bestemmer du jo hvilken kategori der må se hvad, i stor udstrækning.

Accepteret svar
Fra : smuller54

Modtaget 250 point
Dato : 20-02-12 17:13

Prøv lige først om du kan komme videre under privatindstillinger- "sådan virker tags"- jeg mener at du kan få det lige som du vil ha´det der.

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 20-02-12 21:11

Jeg har naturligvis været igennem alt jeg kan finde - også på Facebook og i Facebooks hjælpesider

Kommentar
Fra : Desmersnaps

Dato : 04-04-12 00:58

Nå, jeg fandt ikke ud af det, men så vigtigt var det egentligt heller ikke. Men tak for svar alligevel