/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kontakt til Facebook
Fra : thoustrup
Vist : 929 gange
100 point
Dato : 19-02-12 17:02

Hvordan kontakter man Facebook teamet?
Jeg bliver beskyldt for at uploade film som jeg ikke har rettighederne til, men det er bare sådan, at de film jeg vil ligge på Facebook, har jeg selv optaget med mit eget kamera, det tror Facebook så åbenbart at det er en Hollywood produceret film.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-02-12 17:12
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-02-12 17:12

Vi hører nogle gange om, at man har svært ved at finde det sted på Facebook, hvor man kan skrive til dem.

Vi har derfor lavet links til nogle af de kontaktformularer, som man kan bruge, når man vil skrive til Facebook.
http://www.datatilsynet.dk/borger/sociale-netvaerk/kontaktformularer-til-facebook/

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 19-02-12 17:35

Problemet med de sider, er at jeg så sender en besked til dem, jeg får så et svar i min mailboks at de ikke læser alt og de slet ikke svare direkte til mig.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 19-02-12 17:42

Citat
Jeg bliver beskyldt for at uploade film som jeg ikke har rettighederne til

Hvilken type film er det, som du har prøvet at uploade på FB? Det er jo ikke alt, der er tilladt, og det uanset om man selv står bag optagelsen.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 19-02-12 17:51

Det er en film fra en julefrokost, og jo, der er en mand med bar mave, det er vel ikke porno, jeg har forsøgt en del forskellige versioner, nu prøver jeg MP4, jeg har forsøgt Windows, VOB, AVI.
Jeg blevet spæret nu, men jeg prøver så på min kones profil.

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 19-02-12 17:59

Er det ikke sådan, hvis man uploader en film på f.eks. FB, så skal de implicerede give tilladelse til at filmen vises på bl..a. FB

Det er jo ikke alle, der ønsker sig fremstillet på FB.

Men har du rettighederne, fra de implicerede, til at lægge filmen på nettet?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 19-02-12 18:31

Facebook er også begyndt at cencurere halvnøgne mennesker bort. De er mere snerpede i USA end i Danmark. Så din film kan virke anstødeligt på nogle.

Jeg har set folk sætte filmklip fra youtube og et par dage efter så er filmen slettet. Fordi filmen var lidt vovet.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-12 09:33

Hvo'n gik det, er der kontakt?!

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 09-03-12 11:48

Hej Klaudi
Nej jeg har opgivet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-03-12 12:22

Hvad hvis du uploader til youtube og linker til den der!?

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 09-03-12 15:10

Det er jeg begyndt på. søg på Youtube: steenroed
så ser du mine film

Annuller spørgsmålet
Fra : thoustrup

Dato : 01-06-12 22:27

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål