/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Spørgsmål til pigerne?
Fra : l_overgaard
Vist : 515 gange
40 point
Dato : 27-05-03 11:35

Vi er jo som bekendt forskellige alle sammen, og med hver vores lyst.
Men hvordan kan I piger bedst lide at blive slikket til orgasme?

Ja jeg spør bare.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 15:24

med tungen!

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 27-05-03 16:06

Super godt svar skingur, hvad ellers??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 17:16

he he..ja, resten foretrækker jeg egentlig at beholde for mig selv...men lovergård spurgete jo "hvordan".... og det svarede jeg på!!!!

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 27-05-03 17:23

spørgsmålet skulle have været hvordan og hvor.!.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 27-05-03 18:19

hvor ved du det fra mulle??????

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 27-05-03 19:06

det drejer sig om at konsentrerer sig om skamlæber i første omgang, derefter klitoris, derefter skamlæber, suge klitoris, skamlæber, - så er den der.
det kan tage fra 5 - til 15 min. ikke noget med at bruge fingeren i fissen.

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 27-05-03 20:10

ja, ja, jeg er jo ikke dame.

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-05-03 20:42

Jeg vil nok fraråde dig at suge klitoris. Jeg syntes ikke det er en god idé..

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 27-05-03 21:17

hej gisele
det kommer vel an på hvor langt klitoris er fremme i forløbet,
suge, og find den frem med tungen

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 27-05-03 21:41

Er du klar over hvor følsom klitoris er? Når jeg ser porno og ser nogle af mændene gå amok på klitoris, får jeg helt ondt. Jeg kan slet ikke klare hårde stive tunger. Det skal gøres hurtigt eller langsomt med en blød lækker tunge ( ligesom når man slikker en dejlig is ) Og så er der også mange andre sjove ting man kan. Men det er privat for mig . Brug fantasien og spørg kvinden om det er rart og frækt det i mænd gør. Det gør jeg da og jeg kan hurtigt mærke hvad der tænder en mand, ud over det sædvanlige. Mærk efter i jer selv.. Brug ikke jeres ego når I dyrker sex, men jeres medfølelse så mærker I hurtigere hvad kvinden tænder på.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 09-06-03 09:02

Overgaard:>> Det er forskelligt fra kvinde til kvinde.. Nogle kan bedst lide at få orgasme med fingre, andre med tunge... Nogle kan lide det hårdt andre extremt blødt... Nogle kan lide at blive stimuleret i skeden el. analt samtidig... Jeg personligt kan bedst komme ved stimulation i skeden el. analt samtidig.... Og GISELE:>> jeg kan godt lide når de suger...!!...

Nogle er mere følsome end andre... Har en veninde der kan komme ved konstant/hård stimulation af sin brystvorte...

Et godt råd... SPØRG, SPØRG, SPØRG... Eller "føl" dig frem...

Mvh
JJ

Kommentar
Fra : H.Wettendorff

Dato : 16-06-03 09:09

Hejsa..
Ja nu er alle jo forskellige, hvis man bruger fingeren skal det være blidt, men med tungen, kommer jeg i den vildeste orgasme, hvis man suger klitten, og samtidig har en finger oppe i missen, og en i analen.. men somsagt vi er jo ikke ens alle..
mvh.
H.W.

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 16-06-03 10:03

hej jay_jay.

sådan, godt gået.

VH
mulle 48.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-06-03 12:04

MULLE:>> Huh???... Hvad er det der er godt gået ?? *GGG*

Kommentar
Fra : mulle48

Dato : 16-06-03 12:31

Hej JJ.
Ja, den sidste linje til gisele, i den besked hvor du skriver til overgaard.
mulle.

Kommentar
Fra : jay_jay

Dato : 16-06-03 16:43

Mulle:>> Nåååårrhhh Oki...

Jamen tak ;o

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 12:44

Det er også godt (for mig (manden), og har hørt det fra mange), at det er godt også altid at stikke tungen dybt op i skeden.
Og det smager jo også godt (på de fleste da)