/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Filemaker Pro
Fra : syllemus
Vist : 403 gange
100 point
Dato : 17-02-12 14:02

Hej

Er der nogen her som har forstand på filemaker pro? Jeg har Filemaker pro 11.
Der er godt nok en bruger manual på engelsk, men den kan jeg ikke hitte ud af.

Jeg har lavet noget faktura til min virksomhed på Filemaker, det har jeg dog godt kunne finde ud af.
Men mit problem er at jeg skal have programmet til at lægge prisen på ydelsen sammen med moms og det totale beløb inkl moms, hvordan gør man det? Har et stykke tid selv lagt beløbne sammen, men jeg ved at Filemaker kan indstilles til det, så hvorfor ikke få udnyttet det

Jeg har 611 point tilbage, det får vedkommende som får løst det for mig

Kommentar
Fra : steen69

Dato : 18-02-12 11:45

du finder det sted i opsætningen hvor du angiver moms i % søg efter VAT i manual

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 18-02-12 12:33

Hej steen69

Jeg har forsøgt at læse i manualen, men den kan jeg ikke bruge til noget i det her tilfælde.
Jeg har brug for en som kan beskrive det for mig step for step hvordan man sætter det op