/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sprog på galaxy s 2
Fra : Hansen25
Vist : 1258 gange
300 point
Dato : 17-02-12 12:27

Halløj :)

Er den lykkelige ejer af en Samsung Galaxy S 2, som er købt på nettet af dansk forretning, men som så viser sig at være fra polen, ingen ting man kan gøre for det står på deres hjemmeside at det kan forekomme, pyt med det, nu kommer spørgsmålet så:

Hvordan ændrer jeg XT9 sproget? Det eneste der mangler er dansk, og kan ikke finde nogle steder det kan downloades ;(

HJÆLP MIG :)

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 17-02-12 12:37

Få den byttet, medmindre at de fraskriver sig ansvaret på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 17-02-12 12:43

Det gør de, de har overholdt alt hvad de har lovet, derfor søger jeg lidt hjælp :)

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 17-02-12 12:47

har du prøvet at downloade et andet sms program og set om det var løsningen ??

Kommentar
Fra : Hansen25

Dato : 17-02-12 12:49

Det har jeg også prøvet, men der er ikke nogle der er gode til det danske sprog syntes jeg, måske der er nogle der kender et godt et?

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 17-02-12 16:23

Jeg vil foreslå dig at stille spørgsmålet, inde på et af disse to forum:

www.androidforum.dk
www.altomandroid.dk

Det er flinke mennesker, der (næsten) ved alt om android og android telefoner.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-12 22:46

Her kan du downloade en dansk manual. Da vi købte vores fulgte der kun en kort introduktion med og vi har downloadet denne manual. Den er meget udtømmende.

http://www.samsung.com/dk/consumer/mobile/mobilephones/mobilephones/GT-I9100LKANEE-support

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 17-02-12 22:47

For at ændre sproget skal du ind i indstillinger. Sprog.