/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
nas harddisk
Fra : Broderpivert
Vist : 412 gange
100 point
Dato : 16-02-12 19:56

Hej Alle.
Jeg har en d-link dns-320,og på den er der en usb indgang til en ekstern hdd.
Men er det ikke muligt på nogen måde at sætte flere usb stik til dns-320?
Evt. via en usb hub?
Har godt nok prøvet med en hub men det er ligesom om den kun kan læse en af mine eksterne hdd. Men gør måske noget forkert.
Nogle der kan hjælpe??

Accepteret svar
Fra : nomore

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-12 20:30

Den kan kun læse en disk PR USB indgang
især hvis du har funktioner i NASén med at du kan lave backup/kopi.
Sådan er det med min Zyxel 1 disk pr usb port.
Har din NAS en ESata indgang, kan du muligvis prøve der.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-02-12 21:19

Min Netgear ReadyNas er også akkurat som nomore beskriver. Kun en pr USB

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 17-02-12 01:10

Har ikke prøvet? trådløst, men der kunne måske være en mulighed.
Har set at man kan få et USB stik, der kan sættes direkte i en almindelig HDD
og lave den om til en? netserver, MEN? aner ikke om det virker.
Så det på Gul og Gratis/ DBA = under NETVÆRK
MEN TVIVLER, så burde det jo også virke med usb.

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 18-02-12 15:45

Tak for svaret nomore.