/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre kontakter Nokia E75 til iPhone4
Fra : bluesky
Vist : 922 gange
500 point
Dato : 14-02-12 18:47

Hejsa,

Jeg vil gerne overføre kontakter fra Nokia E75 til iPhone 4S men jeg stifter først nu bekendskab med Appel produkter. Jeg har fået lavet en zippet .CSV fil fra Nokia men hvordan får jeg den importeret på en iPhone 4S ??

Pft.
Bluesky

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 15-02-12 05:25

Det skal foregå via iTunes kontrakterne skal du få lagt ind der under kontakter / adr. Og bag efter skal du synkronisere din telefon med iTunes

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-02-12 10:04

Hejsa Rotw,

øøø.. sorry men jeg er helt ny i "æble-verden" og når jeg ser iTunes igennem på min PC kan jeg ikke finde faneblad/bibliotek til "kontakter". Kan du hjælpe en novice ?

pft.
Bluesky

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-02-12 10:06

Skal lige tilføjes at jeg både kan se og har adgang til memory på E75 og iPhone i Win7 stifinder

Accepteret svar
Fra : janni_s

Modtaget 500 point
Dato : 15-02-12 12:22

Min backup på sony ericson lavede en samlet .vcf fil med alle kontakterne. Den mailede jeg bare fra min conputer og så åbnede jeg mailen op på Iphonen. Det er sikkert ikke meningen, men det virkede

Kommentar
Fra : bluesky

Dato : 15-02-12 12:26

Hejsa Janni_S,

Det vil jeg da lige prøve

Bluesky

Godkendelse af svar
Fra : bluesky

Dato : 23-07-12 08:56

Tak for svaret janni_s.