/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hvem har skrevet det?
Fra : Tonganeseren
Vist : 762 gange
300 point
Dato : 13-02-12 18:17

En eller anden har smækket et ikon ind på hjemmesiden, hvor der advares: Moske er du overvægtig.
Jeg tør ikke klikke- for måske havner man i et eller andet arkiv.
Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-02-12 18:28

Man kunne jo så fristes til at spørge: er du Moske overvægtig.

Hvilken hjemmeside er der tale om?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 13-02-12 18:47

Det er en dårlig reklame hvor du straks bliver anmodet om mobiltelefonnummer og bliver trykket for et størrebeløb for et ligegyldigt kostråd.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-02-12 19:13

Hej webm

Det er på denne hjemmeside - og popper op, når man logger sig på.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-02-12 19:14

Hej Transor

Det er squ da frækt at tillade den slags.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-02-12 19:46

Citat
Det er på denne hjemmeside - og popper op, når man logger sig på.

Mener du dermed Kandu siden?
Jeg ser mærkværdigvis/heldigvis ikke nogen reklamer...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 13-02-12 20:12

Onde tunger vil vide, at en vis person fra det midtjyske forsøger at blive/være seriøs og har kastet sig over forretningslivet, sammen med én af sine gode venner, en tidligere københavner, som påståes at vide alt om hjemmesider !!
Desværre er ingen af d'herrer nogle ørne udi stavningens svære kunst, så derfor er det blevet lidt misvisende med teksten i annoncen
At emnet er særdeles relevant for begge næringsdrivende, kan man forvisse sig om ved at se på deres andre hjemmesider - desværre kan jeg ikke huske adresserne !!!

ØV4

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-02-12 22:23
Accepteret svar
Fra : Sandhedsvidnet

Modtaget 300 point
Dato : 14-02-12 07:00

Hvem har skrevet det? spørger Tonganeseren i den forbindelse, vil jeg bruge min ret som forfatter og spørge?! Hvem har udtalt denne sætning under et møde?
Hvis ikke dete. blivar ført til prottukolds, vanger der ikke flera kællerkolle: på midt kontor; nu har i sælv! bet om det vennar

SHV. PS, kun ceriøse svar blivar komenterat.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-02-12 07:55

Kan "kællerkolle" godt være fra garagen ? For så har jeg et bud på "forfatteren", som menes at være af øst/midtjysk oprindelse. Jeg har hørt at sætningen skulle være udtalt i den lokale hønseavler-forenings årsmøde - vedkommende selvudnævnte fremtrædende medlem af bestyrelsen har spredt så megen utryghed, at flere bestyrelsesmedlemmer er udvandret i protest. Pas på ham - han kalder ofte andre mennesker for "makker" !!!
Af hensyn til min egen og mine gode venners sikkerhed, bliver navnet ikke offentliggjort inu, men måske senere !!!

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-02-12 13:52

Er det norsk?

Det står der på en annonce på youtube.

http://googleads.g.doubleclick.net/pagead/imgad?id=CICAgICQvpO2TBCsAh...

"Tjek det nu"
Og med småt: "et engangsbeløb som koster hundrede og halvtreds kroner"

Citat
De har vist ikke haft gang i den store ordbog...

Firmaet kører også (i Norge) en service, hvor man får en sms pr. uge,
med en link til en side "med ernæringsinnhold og en sunn meny." Denne
service koster 90kr pr sms. Jeezz...
Leif

Hej Tonganser

Hvorfor skulle du dog klikke ind på denne evige 90 kroners maskine.

Du føler dig vel ikke på nogen måde overvægtig vel, alt hvad det har med " Moskerne " at gøre, hold snitterne væk)))

Og nej det kan ikke være Balle Ben Lur som er begmanden, det er fint bogstaveret på plat norsk , i forhold til hvad han, og hans hold magter moske.

Fidusen ligger nok i, at sidder man i fælden med sit log in, ærger man sig så meget, at de efterfølgende løbeture, med korte ophold med skyggeboksning snupper overvægten.

MVH
BW

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-02-12 14:02

Hej Tonganeser

http://bonusninja.net/verdens-hurtigste-revolvermand

Hvis du ryger i gyngen sender vi ham her: Bad Bob, det er Bad Balls Spreder der har trænet ham, det er ganske vist

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-12 16:14

Jeg har ikke åbnet det blinkende ikon, udelukkende fordi - som ØV og SHV antyder det, havde jeg mistanke om fusk fra Midtjylland. En ikke navngiven person har, som vi alle nok husker, gentagende gange truet med at lukke op for sit omfattende arkiv - og sende indholdet til en advokat med tvivlsomt rygte.

Det eneste jeg blev mistænkelig over var, at "måske" var stavet "moske" - og så begyndte advarselslamperne for alvor at blinke.

Nu viser det sig, at min mistanke var uberettiget - og Gudskelov for det.

Mvh.

Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-12 16:27

Wau - den havde jeg ikke set. Han er jo hurtigere end Speedy Gonzales. Hold da ferie. Vi andre er jo stinkende amatører.
Har lige prøvet med min .44 Borderline Special med quickdraw hylster - altså uladt og foran spejlet i entreen. Jeg nåede suda ikke engang at få gøbben ud af hylstret før amerikaneren havde sin colt tilbage - hvor den kom fra.
Edermageme uhyggeligt. Wauw!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 14-02-12 18:13

Jeg Bad Bob er hurtigere end en klapperslange, det er han målt til. Med det blotte øje og øre kan man ikke nå at registere hvad det sker, der skal teknik til hjælp.

Der også målt G-påvirkninger på ham, når han trækker, ligger hans belastning på 10 G, en jægerpilot trækker max 9 G, han er en rendyrket ener, ligesom Raund Abound Ballgaard i hver deres ende af skalaen, at forstå))))))

Ballerøv går og kråser sig med, at have lagt navn til pop gruppe, under moderart pres fik de navnet fra ham, med et let savlende totalt blottet smil som en Stihl motorsav, fik han frembøvset, mens de tomme tysker dåseøl røg rundt i luften, " Simpel Minds ", han er noget af en Kårlham lystløgner Ballgaard.

Det forlyder også, at han stadig væk leder efter Phillipiner graven, hvor han vil begrave sin anløbne jagt etik, horn fra geden, stadig hovedmonteret, med den blå nylonsnor, som den var bundet til egepælen med, hængende fra halsen og Camplet jagttraileren, vist nok uden indhold HÆ HÆ.
Han er vist færdig med ø nummer 173 og leder stadigvæk efter pladsen, der nok at gå igang med for denne prægtige mandsperson, hvis de ikke er rige på andet, så er de det på øer.

Mvh
BW

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-12 18:27

Man kan se det for sig. Showdown - krapow, og spørgsmålet fra en tilskuer: "Hvem Fanden var det der skød"?

Bad Boy: "Det var i hvert fald ikke mig"

Mvh. Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-12 18:28

Bad Bob - for helvede da. Håber ikke, jeg har fornærmet ham.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-02-12 18:28

Det bliver spændende om vi nu får at vide, efter Whitney Houstons død, at der har været en helt anden tekstforatter til et af hendes største hits

Shv, leder efter protocolten

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-02-12 19:52

Det troede jeg, du vidste - kære Sandhedsvidnet. Ballehoof var hendes allerbedste ven og tekstforfatter - og her kan bl.a. nævnes sangen: "I can´t see Your teeth in the Moonskine".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-02-12 08:29

Ja, så bliver det sgu' snart ikke bedre

Man ser tydeligt fedlingen stå i "moonskine" som en våd hund og jamre sig som en kat i bar hengivenhed !!!! Godt der ikke følger duft med - jeg har hørt at lugten som fedlingen udsender er ganske ram - og det er i bedste fald !!!

ØV4

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-02-12 11:01

Kevin Costner havde også de store ord fremme back stage, Ballesprederen havde misforstået ordet "body guard", og mente han var mere impotent til rollen, end så mange andre.
Han rullede 10 x XL skjorten op, som en bevisbyrde for sit mega " body ", og rullede over så den kunne ses i profil. Da han slap den igen lå den stadigvæk rullet sammen, som en oilskindsjakke lige under hans dænder.

Bagefter blev forfatteren set i Hollywood, på Walk of Frame, hvor han gik med en rød grafitti spray flaske , og afmærkede et større område til hans enorme specialflise, da kan som bekendt har skrevet alle " baskerne" for, og kun for nu afdøde kunstere, gjorde han krav på en sådan flise.
Ingen kunne dog forstå, hvorfor han hængte en rød lampe op, det udløste et endnu mere tomt udtryk, på hans facade,- jamen der hører da røde lygter til, det ved jeg da også meget mere om, end sådan en gang amatører.
Fliser og røde lygter hænger uhjælpeligt sammen for Ballesprederen, han er en berejst mand.

Mvh

Godkendelse af svar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-02-12 11:20

Tak for svaret Sandhedsvidnet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 11-03-12 21:04

Tak for POINGS