/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Skifte kode/key
Fra : ferik
Vist : 715 gange
500 point
Dato : 13-02-12 17:59

jeg har en bekendt, der fået Windows 7 Ultima,
lagt på en ikke hel ny bærbar
det har kørt fint i nogen tid, men nu er der begyndt at komme et Popup skildt, der spørger
om lovligheden,
han mener at hans kode (25 cif)
er iorden (måske forkert indtastet første gang)
? kan koden skiftes i Win 7, og evt. hvordan
Erik

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 13-02-12 18:20

piratbay er din ven

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-02-12 18:23

Kig ind på warez-dk der er løsningen??????

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-02-12 18:32

Citat
han mener at hans kode (25 cif) er iorden (måske forkert indtastet første gang)
? kan koden skiftes i Win 7, og evt. hvordan

Koden kan ikke skiftes og ikke aktiveres hvis den er tastet forkert ind, så hvis den kører skulle det jo være i orden.
Kan tjekkes her: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows/genuine

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 13-02-12 18:35

Citat
Koden kan ikke skiftes og ikke aktiveres hvis den er tastet forkert ind,

Sagtens...

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 13-02-12 18:37

start --> h.klik på computer --> egenskaber --> nederst på siden: skift produktnøgle

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-02-12 18:46

EXTERMINATOR!
skriver:
"start --> h.klik på computer --> egenskaber --> nederst på siden: skift produktnøgle"

den mulighed findes desvære ikke

Kommentar
Fra : xodeus

Dato : 13-02-12 18:53

Det er ikke korrekt af Windows 7 produkt nøglen ikke kan skiftes.
Det gør du let ved at følge disse trin
http://pcsupport.about.com/od/osproductkeys/ht/change-windows-7-key.htm

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 13-02-12 18:59

Hvis han ikke har tastet koden rigtig ind vil han ikke få lov til at installere færdig. Har husket at aktiverer den efter instaleringen og har han ÆGTHEDS BEVISET og kviteringen på programmet?
Der henvises vel også til hvordan han kan udbedre det.

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 13-02-12 19:29

Kimpetersen!
han har ikke noget som helst

der er mange "gode" forslag

på min egen computer, kan jeg fint se produkt ID,
men på problem computeren
er ordet
WORKGROUP
det nederste der kommer frem

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-02-12 19:39

Workgroup ?

Så er det en kontorlicens til mange brugere, den vil før eller siden blive opdaget af MS der er blevet ret dygtige til at spærre for nærigrøvseksemplarer.

Accepteret svar
Fra : EXTERMINATOR

Modtaget 500 point
Dato : 13-02-12 20:23

Citat
Workgroup ?

Så er det en kontorlicens til mange brugere,

Pjat med dig

Citat
på min egen computer, kan jeg fint se produkt ID,
men på problem computeren
er ordet
WORKGROUP
det nederste der kommer frem

Så er det en piratkopi hvor man har fjernet WAT (Windows Activation Technologies) og som følge deraf er det jo ikke muligt at ændre licensnøglen da hele licens og aktiverings delen er fjernet fra computeren

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 19-02-12 15:46

Tak for svaret EXTERMINATOR.