/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til sangtekst !!!
Fra : mari7anne
Vist : 731 gange
200 point
Dato : 11-02-12 01:24

Jeg har ved et tilfælde hentet en cd ned fra TDC Play og jeg er ret vild med Cd´en og især et af numrene. Jeg har søgt som en gal efter noget oplysning og en tekst til et af numrene, men kan ikke rigtig finde ud af noget der er brugbart, så nu håber jeg nogen herinde kan hjælpe mig. Cd´en jeg hentede ned hedder : Mac Arthur Drive og kunstneren hedder Vanessa MacArthur. Det nummer jeg er helt vild med hedder : Out Of My Mind og jeg søger teksten til dette nummer, så hvis nogen har den eller kan finde den, ville jeg rigtig gerne have den og gerne oplysninger omkring sangerinden.

Venlig hilsen Marianne.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 09:59

Teksten kan jeg ikke lige finde men hun har da en hjemmeside, der står da lidt om hende,
og der er en mail adresse, så kan du jo spørge om hun vil sende dig teksten!
http://macarthurdrive.piczo.com/

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-02-12 10:06

http://www.youtube.com/watch?v=sh_EM4Lvcug

her er teksten

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-02-12 10:12

vælg den fjerde på listen LAGOS (lyrics)

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 10:26

Hej med Jer. Jens Viggo det er ikke Lasgo´s Out of my mind jeg søger. Det er Vanessa MacArthur der har skrevet en sang med samme titel, men det er absolut et helt andet nummer. Tak for hjemmesidelinket Klaudi. Der står heldigvis nogle oplysninger om hende, men ingen tekst til sangen. Må vist forsøge om jeg med mit skole engelsk kan høre mig frem til hele teksten, men det ville jo være betydeligt nemmere, hvis man lige kunne finde den, men det er åbenbart ikke så nemt desværre. Men tusind tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 10:31

Jeg har os prøvet at lytte mig til teksten, men syn's der er meget hvor jeg ikke kan høre hvad hun synger!

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 10:35

Ja den er ikke helt nem at høre, så løsningen må være, at forsøge igennem hendes hjemmeside. Måske sende en mail som du skrev og spørge efter teksten. Man kan da håbe på, at høre noget tilbage.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 10:37

Der er ikke andet for end at prøve.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-02-12 10:48

teksten er den samme

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-02-12 10:56

hvad er første del af teksten, første par ord,

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 11:02

Det er ikke den melodi JV!

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 11-02-12 11:06

åhh nej.

følger spændt med!!!!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 11:44

Her har du første vers, prøv og syng med og se om det ikke er nogenlunde!

Sea is like sundays past the river
all others fly by so fair
you're here in a baby's eyes
but your becoming a part of my past
it's so hard to remember
we loved each other for so long
from freindship to love
now it heaven above
tell my why oh why did it go so wrong
your music in songs i sing
oh my heartache wich every be
feels like you here you still feels so near
and if you are you find
i'm out of my mind

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 200 point
Dato : 11-02-12 12:07

Begge vers! værsgo' og syng

Sea is like sundays past the river
all others fly by so fair
you're here in a baby's eyes
but your becoming a part of my past
it's so hard to remember
we loved each other for so long
from freindship to love
now it heaven above
tell my why oh why did it go so wrong
your music in songs i sing
oh my heartache wich every beat
feels like you here you still feels so near
and if you are you find
i'm out of my mind

you're voice stills harms me
and i never ever ever wanna forget
but i'm loosing you're my memories
i just think of for the day that we meets
and we will go on without you
but you will allways be in our hearts
an when we fell lone we wil just close our eyes
and no more will we ever be a part
your music in songs i sing
oh my heartache at every beat
feels like you here you still feels so near
and if you are you find
i'm out of my mind

oh i'm out of my mind
you still in my mind
i'm out of my mind

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 12:45

Klaudi. <3 Hold kæft hvor jeg elsker dig. Jeg har siddet og småskreget til din tekst og den er bare sååååå tæt på at være helt rigtig. . Nu skal jeg bare se om jeg kan få skrevet nogle nemme akkorder ned til den og så kan der ellers lyde helt af hel.... til her hos mig, med amatørspil på guitar og en sang jeg lige skal lære at kende først. Tusind millioner gange tak. Nu kan jeg selv forhåbentlig komme videre med denne sang, som jeg synes er helt fantastisk. Tak for svarene begge to og hav en rigtig vidunderlig weekend.

Godkendelse af svar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 12:49

Tusind millioner tak for din enormt store hjælp Klaudi. Teksten er bare næsten helt perfekt og jeg er bare så glad for din hjælp. Må forsøge at se om jeg kan finde ud af, at finde nogle nemme akkorder til den så huset kan komme til at lyde at amatørspil på guitar og en skrålende quinde der kan hygge sig med det her resten af weekenden. Tusind tak til Jer begge to for hjælpen og hav en vidunderlig weekend.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 12:49

velbekomme, der er nok lidt stavefejl, f.eks. freindship, skal vist være friendship!

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 12:50

Ups. Troede ikke mit svar kom på første gang, så derfor 2 kommentarer om det samme.

Kommentar
Fra : mari7anne

Dato : 11-02-12 13:35

Jeg skal nok få rettet de småting hen af vejen. Det vigtigste for mig var at få teksten og det er jeg super glad for. Der er flere af numrene på Cd´en som jeg rigtig godt kunne tænke mig, men det er vist for meget forlangt at folk skal sidde og skrive teksterne til mig, bare fordi jeg er en klovn til det. Men endnu en gang tusind tak for hjælpen.