/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ctrl+A
Fra : webm
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 10-02-12 12:10

Jeg var desværre så letsindig at prøve denne brugsvildledning
Citat
eller også markere du bare samtlige (Ctrl +A) mails i indbakke og sendt post- og trækker dem over i mappe som du plejer-

Det skal dertil siges, det heldigvis kun var nogle enkelte filer.

Men filerne eller mappen er nu helt utilgængelig (forstået: kan ikke slettes) - hvorledes bærer man sig ad med at ophæve den kommando igen så jeg kan slette filerne og mappen igen?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 10-02-12 12:20

For en anden gang - så når du bruger Ctrl + A og skal flytte det markerede, så hold Ctrl-tasten nede medens du flytter det, og slip først tasten når alt er hvor det skla være!

Jeg følger lige med i dit problem!

Clou

Kommentar
Fra : webm

Dato : 10-02-12 12:56

Hvad skulle forskellen lige være ved den fremgangsmåde?
Resultatet er og bliver det samme - filerne låses på en eller anden led!

Spørgsmåler er så bare hvordan kan man bære sig ad med at ophæve den spærring der sker?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 10-02-12 13:03

Normalt når man bruger CTRL+A markere man kun filerne,
et klik ved siden af en fil plejer da at ophæve markering!

Så hvad der lige er sket i dit tilfælde er da lidt mystisk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-02-12 00:33

Citat
Så hvad der lige er sket i dit tilfælde er da lidt mystisk

Det er jo netop også den problematik jeg efterspørger. Det er simpelthen som om de er låst på en eller anden måde...

Jeg gjorde det at jeg prøvede at klike Ctrl+A samtidig flyttede jeg dem til en mappe på skrivebordet som en prøve, da jeg ikke kendte den fremgangsmåde til at gemme E-mails fra Outlook. Det skulle jeg jo så ikke have gjort. Nu ligger de, i den til lejligheden oprettede mappe, og kan ikke slettes igen.

Meget mystisk forstås.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-02-12 08:55

Har du lukket for email prg når du prøver at slette mappe?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 11-02-12 09:15

Citat
Har du lukket for email prg når du prøver at slette mappe?

Tjae, jeg synes snart jeg har prøvet alt muligt forskelligt, intet hjælper rigtigt.

Mappen ligger som fortalt på skrivebordet og indeholder nogle slettede e-mails fra min Outlook 2007 som jeg som forsøg prøvede at flytte dertil...

Godkendelse af svar
Fra : webm

Dato : 13-02-12 11:27

Tak for svaret Klaudi - ikke fordi det var specielt dig der løste det, men points skal da bare ikke kastes væk...

Ja, og i dette tilfælde blev det dog mere og mere mystisk - ligepludselig blev mappe og de dermed flyttede filer slettet af sig selv i en eller anden arbejdsgang via, ja jeg ved det knap nok selv...

Jeg har jo CCCleaner blandt andet.

Men væk er den og problemet løste sig.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-02-12 12:20

velbekomme, ja det er da så endnu mere mystisk, det har måske været genveje til mails'ne!