/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
jeg skal bruge en bil i de 3 vintermdr:
Fra : alan57
Vist : 732 gange
100 point
Dato : 09-02-12 19:09

Jeg har en scooter som jeg elsker at køre på i de 9 mdr hvor jeg kan køre på den, men hvad kan jeg gøre i de 3 vintermdr hvor det er for farligt at køre på scooter?.
Er der ikke en måde jeg kan gøre det på en måde så jeg ikke kommer til skade?.

Der må da være en måde at gøre det på så det er billigt at køre i bil i de 3 mdr på er der nogen der kan hjælpe mig på MVH: Alan Berg.
Nørrebakken 26.
8700. Horsens.
Tlf: 50245674.
MVH: AB:

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-12 19:14

Citat
billigt at køre i bil i de 3 mdr

Jeg tror HELE DANMARK venter på en sådan løsning

En bil koster nu en gang det en bil koster....

Tag bussen..... Det er nok det billigste....

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 09-02-12 19:50

Langtidsleje over 1 måned koster 150 kr pr. døgn hos www.lejetlig.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-12 19:53

Og hvem skal starte "liget" når det fryser 20 grader

desuden koster en busbillet ikke 4500 om måneden

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-02-12 20:32
Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-02-12 20:34

At du åbentbart er dum som Ronald barberen´s ven´´
tænker på om det EGENTLIG er din ADRESSE,
eller bare vil STALKES dit problem...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-02-12 07:53

Hvis dit arbejde kræver du møder op, osse når det er meget koldt, og du fryser når du kører på 2-hjulet, er det ikke vejret der er noget galt med, men din påklædning, få dog en fullfacehjælm, hvis der er noget der hedder det, og så så mange lag tøj på som det kræves, så du ikke fryser, alternativ, køb dog en billig bil, men så skal du jo ha´ et kørekort??????????????????har du det.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 07:59

Nej det er ikke min påklæning der er noget ivejen med, men at jeg køre på 2 hjul når det er glat.jensviggo

alan57
PS At du åbentbart er dum som Ronald barberen´s ven´´
tænker på om det EGENTLIG er din ADRESSE,
eller bare vil STALKES dit problem...
Du er bare for dum mand
alan57

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-02-12 08:58

så køb dog den bil har mand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 10-02-12 09:03

Jeg er pensionist og har ikke mange penge. jensviggo.
Jeg skal bruge en billig bil desuden ved jeg ikke hvad vægtafgift og forsikring koster? kan du hjælpe mig med priser?
alan57

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-02-12 09:32

Citat
Jeg er pensionist og har ikke mange penge

Så glem bilen og tag bussen....

Alternativet er at du bliver hjemme når det er glat...

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-02-12 16:12

Der må der findes nogen i din omgangskreds der har bil og kan rådgive dig, det er jo ikke et dollergrin du ska´ ha´ ????????????

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 10-02-12 16:15

Og så for øvrigt ville jeg aldrig opgive adresse og telefonnummer her, der skal du i et andet forum...................privat så..., men det må du selv om, siger det bare.

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 11-02-12 00:10

Jamen hvordan skulle nogen kunne opgive vægtafgift og forsikring på en fiktiv bil ?

Hvis du kan komme med konkrete oplysninger om mærke og model etc. kan du få vægtafgiften.
Forsikringen afhænger af din ancienitet og skadefri år. Hvis du er nybegynder vil det koste dig langt mere, end du sandsynligvis vil skulle betale for bilen i indkøb.

Overvej dog et buskort ?!