/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Jacob Jensen P watch
Fra : susss
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 09-02-12 17:33

Er der nogen som kan fortælle hvad de gør når de kun lige skal køre 300 meter længere ned af vejen og der sætter p skiven sig ikke igen og da den sidste tid hedder 14.45 og nu er kl 16.45 ja så har jeg et problem og den er ikke til at sætte manuelt har været udefor det op til flere gange , hvor jeg stod og var møj irriteret og den ene gang startede jeg motoren igen også satte den tiden rigtig bagefter , men det gjore den ikke til aften ...Hvad gør man har andre erfaringer med det møj..?Eller hvor man kan skrive til dem der´har lavet produktet ? for den er jo ikke billig ...så det skal sku da virke..

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-02-12 17:37

Det er netop problemet med p-skiver, der ikke er forbundet med bilens ledningsnet.
Men den kan indstilles manuelt, for det skal de kunne ifølge loven.
Du må til at nærlæse brugsvejledningen!

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 09-02-12 17:40

Der sidder en bevægelsesføler i den og hvis den ikke får rystelser nok, tror den ikke, bilen har flyttet sig.
Du kører sikkert alt for pænt!!

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 09-02-12 18:05

Citat
Hvad gør man har andre erfaringer med det møj..?Eller hvor man kan skrive til dem der´har lavet produktet ? for den er jo ikke billig ...så det skal sku da virke..

Jeg tror nu det virker, når jeg læser dette

Citat
OBS! Ved korte køreture under 2 til 3 minutter, afhængig af køremåde, skal parkeringstiden indstilles manuelt.
Dette er en indstilling fra færdselsstyrelsen for at undgå muligheden for at kunne manipulere med parkeringstidspunktet.

http://www.fh-as.dk/Files/Billeder/fh-as/Service/Kundeservice/Jacob%20Jensen_P-skive_Nyttige_tips_og_aktivering.pdf

http://www.fh-as.dk/da-DK/Forside/SERVICES/Kundeservice/Vejledning---Jacob-Jensen--P-skive.aspx

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-02-12 18:18

Du kan lade være med at købe noget der ikke virker.
Den gode gamle P-watch er der ingen problemer. Den skifter bare du køre få meter.
Smid den væk og køb en ordentlig P-watch.
Det der skal se pænt ud og koster penge dur normalt ikke.
Sådan er det, selv om det er barkse ord.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 09-02-12 19:03

Tak for svaret ans. Takker har lige printet det ud håber at jeg får det til at virke...
Og til læseren højere oppe....ja måske køre jeg for pænt..tror det er min gode bil som er for musestille i tomgang.....jeg forsøger igen ..og ja et klistermærke går da ikke i stykker... he he he...men har fået den anden i gave...