/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Chokolade kage Med kniven for struben
Fra : susss
Vist : 836 gange
100 point
Dato : 09-02-12 11:11

Er der nogen der ved hvor man kan finde op skriften på den chokoladekage de viste i går i Med Kniven for struben ? Den så vild spændende ud..kan ikke engang se at man kan se genudsendelsen fra programmet nogen steder.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 09-02-12 11:16

Med Kniven for struben ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-02-12 11:27

Citat
..kan ikke engang se at man kan se genudsendelsen fra programmet nogen steder.

Det genudsendes FREDAG (i morgen) kl. 19:00 på TV3

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 09-02-12 11:52

Du får ikke opskriften af at se en genudsendelse.
Prøv at kontakte den nrestaurant eller hvad det nu var der fik "kniven".
På den måde kan du sikkert få opskriften, hvis det ikke er en de vil beholde for sig selv.
De retter de laver i udsendelelserne "kniven for struben" bliver normalt ikke offentligjort.

hawaii7

Kommentar
Fra : webm

Dato : 09-02-12 13:07

Citat
Du får ikke opskriften af at se en genudsendelse.

Sikkert ikke, men den så faktisk nem ud at lave, så det kan man nok mageligt gøre efter hvis man er lidt fiks...

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-02-12 13:12

Ja nu så jeg også at den kommer igen lige inden x factor så kan jeg da nå at se den igen ..også skrive det hele ned..mange tak for Jeres henvendelse

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-02-12 13:30

Syntes også den så god ud.

det var vel noget med pisket vider med sukker og tilsat chokolade. halvdelens bages, den anden halvdel hældt over den varme bagte kage. Men jeg kan heller ikke finde den.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 09-02-12 13:36

http://www.youtube.com/watch?v=dE8SmGwmVlI
det er den her, her er den bare bagt i lille format

Kommentar
Fra : susss

Dato : 09-02-12 17:28

Nej tror ikke det er den helt samme for der var en masse creme på øverst...men ser da lækker ud jeg må se det på fredag.