/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Fiat Tipo hjælp!?
Fra : AbsoluteBaby
Vist : 573 gange
50 point
Dato : 26-05-03 22:01

Hejsa.
Jeg så tidligere idag en længere nede af vejen hvor jeg bor, som altid roder med tipo´er, komme kørende i den FLOTTESTE Fiat Tipo jeg NOGEN sinde har set :)
Sænket,blå metallic, 16" OZ alu, Tonede ruder, et ikke overdrevet skørtesæt, rigtig flot !
Så så jeg....Hvad faen.det er jo en 3 DØR!? Og jeg har kigget længe efter en Tipo til mig selv :) men ALDRIG set en 3d!?
Sig mig er det en normal Tipo? eller er det en "speciel" model osv, og i så fald..HVAD hedder den :) ?
for det andet, hvor meget Tipo får jeg for 10.000 kr og derunder, for det er hvad jeg har, og evt en der har en til salg til i den prisklasse?
Nogen der har gode/dårlige erfaringer med Tipo?
Og SIDST men IKKE mindst..nogen her der ANER hvor jeg kan få mig et skørte sæt til en tipo :) ?

May.

Accepteret svar
Fra : ibasa

Modtaget 60 point
Dato : 26-05-03 22:31

Fiat Tipo findes i tredørs udgave, men vist nok kun som 1,4 l. Har selv en 1,6 l Estiva med soltag og alufælge. Du får ikke meget Tipo for de penge. Jeg har kun gode erfaringer med den. Har aldrig svigtet mig. Sænket og skørter????? Her kommer du vist til at prøve Bildillen eller Rally centret i Næstved. Det kan være de kan hjælpe dig. Det er jo en gammel karet efterhånden. Bilen er i forvejen ret tung så er det fornuftigt at gøre den endnu tungere ?

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 26-05-03 22:33

Hvad med at spørge ham du så ???????????

Søren Roskilde

Kommentar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 27-05-03 07:12

Det har jeg faktisk gjort her til morgen da jeg var ude og lufte køteren :)

Han siger det er en 1.4 Ies han har købt den sådan, og han aner ikke hvor skørterne er fra, han leder også selv :)
Han gav dog 40 k for den der. :)

Godkendelse af svar
Fra : AbsoluteBaby

Dato : 30-05-03 17:53

Tak for svaret ibasa.

Kommentar
Fra : ibasa

Dato : 06-07-03 23:10

Hej

Har været væk en del på det sidste, så først nu opdager jeg de points.Tak

Fortsat gó dag

Sren Rskilde

Kommentar
Fra : Quarp

Dato : 25-03-04 23:28

Nu ved jeg ikke om dette spørgsmål er forældet. Men den Tipo i har set er næsten 100% sikker en 3 dørs 1,6 ie som har kørt med 17". Jeg har selv en 1,4ie 5 dørs med 16" og hvis du stadig er nysgerrig kan du skrive på mig på quarp@quarp.dk. Bilen kan findes på bilgalleri.dk under Tipo ;)

Kommentar
Fra : Quarp

Dato : 11-09-04 21:47

Ja, nu er der lavet et site specielt til Tipo entusiater, og folk der har brug for lidt hjælp. www.fiat-tipo.dk