/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Samsung fladskærms tv
Fra : jensviggo
Vist : 864 gange
12 point
Dato : 08-02-12 11:09

jeg købte et sådan 25 juli 2011, der er en lodret streg 14 cm fra billedets venstre, og ret generende, jeg har kontaktet samsung, men det er en jungle, medarbejderne snakker knap dansk, og forstår ikke hvad man siger mener, skal stave, så det har jeg næsten opgivet, fik en mail igår hvor der står, at service vil ske om ca. 14 dage, det er jeg ikke tilfreds med, da jeg har Samsung Prestigeservice, dvs jeg kan få service senest næste hverdag, og dem har vi efterhånden haft nogle stykker af,

Er der nogen der har oplevet lignende, vil jeg gerne høre.

SAMSUNG

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-02-12 11:11

kan man forresten resette tv´et, det er 43" plasma?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 08-02-12 12:03

Finder Du "fabriksindstillinger" burde det resete skærmen.

At Samsung er langt bagude med svaret skyldes nok at mange stadig roder med at få TV2 ind.

Kommentar
Fra : Charlottefrich

Dato : 08-02-12 12:57

Det er da butikken du har købt dit fjernsyn hos, der skal sørge for service og reparation, ikke Samsung.

Hvis du køber en defekt liter mælk i Brugsen, ringer du vel heller ikke til mejeriet?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-02-12 12:58

Hvem skriver du til, eller snakker med.
Jeg har god erfaring med deres personale, de taler dansk.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 08-02-12 13:02

Citat
Jeg har god erfaring med deres personale

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 08-02-12 14:14

til Teil, kan jeg fortælle, at når jeg ringer på 70701970 får jeg en dame fra Riga, der kun siger hhmh 50 gange, forstår ingenting, men hvis du har et nummer til en dansk medarbejder i danmark, vil jeg gerne snakke med vedkommende, har engang ad omveje kommet til at snakke med en medarbejder i Herlev, men så skulle der stilles videre til samsung, og så var jeg igen i Riga.

mvh

jensviggo

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 08-02-12 19:06

Vil det sige du har fået en gratis tur til Riga.

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være, selv om sagen er alvorlig nok, jeg var selv blevet sur.

Så tilgiv mit lille latterudbrud.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 12 point
Dato : 08-02-12 20:57
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 25-02-12 07:23

Har nu fundet en løsning, tv´et er afhentet af servicepartner, og lovet tilbageleveret i løbet af 14 dage, de skulle lige have en ny lcd enhed fra Holland, jo logistikken er i orden 14 dage.
Har i mellemtiden låne tv et LG

Tak for indlægene

mvh

jensviggo

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 25-02-12 07:24

Tak for svaret Teil.

Nu er det lykkedes.