/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til at finde mp3 musik ..!
Fra : Elopius
Vist : 487 gange
160 point
Dato : 26-05-03 20:30

Hej ..!

Jeg har nogle sange som jeg ikke kan finde i mp3 og downloade. Er der nogen der kan hjælpe med det uden at jeg skal instrallere alverdens forskellige programmer som laver kuk i min computer igen ?

Det er bla:

Busted med Year 3000 - og - Westlife med Seasons in the sun...!

Håber der er nogen der kan hjælpe ..!

Mvh. Nikolai ..!

Kommentar
Fra : guffy

Dato : 26-05-03 20:53

Hej

Det er svært uden et program, du både kan søge og downloade fra jeg bruger selv winmix ( www.winmix.com) virker uden at lave kuk i din computer

Mvh
Guffy

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 26-05-03 23:00

Ellers tak .. tænkte mere på om nogen havde eller så kunne downloade den og sende den til mig (ikke på den mail jeg har oplyst her for der er ikke plads, men hvis det er så jeg har en anden mail) ..?

Mvh. Nikolai..!

Accepteret svar
Fra : Random

Modtaget 160 point
Dato : 26-05-03 23:01

Hvis du ik vil installere noget kan du søge efter direkte link til Westlife her:
www.emp3finder.com

Og busted kan findes her:
www.noisematrix.com
Bare husk du kun må gøre dette, hvis du selv har fulde rettigheder til disse sange...

Mvh Random

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 27-05-03 11:28

Prøv også at kigge på mit tidligere tip, måske du kan finde den/det under de "lovlige" MP3 filer - hvem ved
http://www.kandu.dk/dk/tip/3916

Godkendelse af svar
Fra : Elopius

Dato : 27-05-03 17:06

Tak for svaret Random. - Det var sq noget der virkede og var til at forstå ..! Takker ..!

Mvh. Nikolai...!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-05-03 18:12

Hvad fanden???? Nu har jeg lige downloaded begge sange, og var klar til at maile dem til dig, men så har du givet pointene væk????? Hvad skal jeg så stille op med de to mp3 filer???????

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 27-05-03 18:17

Rolig den ene virker ik helt .. altså busted har jeg fået men Seasons in the sun kan jeg kun spille men ikke finde filen på min computer, så hvis du ville sende den ville det være fint ..!

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 27-05-03 18:21

og hvis det er så kan jeg da godt oprette en ny så du kan få dine point ..!

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 27-05-03 18:34

ok Icecap jeg har fået det til at virke alligevel det jeg fik af Random, så jeg er ked af du brænder inde med dine to mp3 filer.. men du ka da ta og høre dem J/K ..!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-05-03 23:30

Ja ja, min comp skal have noget at lave...........

Kommentar
Fra : Elopius

Dato : 28-05-03 16:45

Nemlig :P

Kommentar
Fra : Musen___3510i

Dato : 26-08-03 18:17

Hej Elopius
Jeg har Busted men ikke westlife du gir mig bare din e-mail så klare vi den men send den lige til mig på snor1@ping.dk.

M.v.h Musen___3510i