/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kontaktpersoner/adressekartotek i Outloo
Fra : Denpete
Vist : 475 gange
200 point
Dato : 07-02-12 09:53

Hej alle.

Er der nogen der ved, om det er muligt automatisk at få Outlook til at spørge om en ikke-eksisterende mailadresse i ens kontaktpersonmappe/adressekartotek, man skriver i 'Til'-feltet, skal tilføjes som ny kontaktperson?

Årsagen er, at jeg overhovedet ikke kan overføre mine .pst-filer fra min bærbare's adressekartotek til min stationære PC - selvom det er samme styreprogram og Outlook version....

Mvh.
Denpete

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-02-12 09:06

Det lyder lidt usandsynligt om der skulle være en "gæt en ukendt person" indbygget i Outlook.

Hvilke programmer kører du på computeren siden den ikke vil overføre din Pst- fil - har evt- prøvet at overføre en backup fil....

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-02-12 10:23

er det ikke bare at højreklikke på afsender og tilføj til adressekartotek

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 12-02-12 08:57

Hej webm...

Jeg forstår ikke helt dit spørgsmål - og jeg har prøvet back-up-fil, men uden resultat. Hvis jeg evt. gemmer adressekartoteket som en komma-separeret fil, bliver den importeret i en regnearklignende opstilling i en mappe.

Jeg kan godt importere .pst-filer, men der bliver oprettet et helt nyt sæt 'Private Mapper' og mappen 'Kontaktpersoner' eksisterer ikke.

-> kenwood, jo - det kan man.

vh.
Denpete