/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ndis2sup.vxd
Fra : las
Vist : 367 gange
100 point
Dato : 25-11-01 18:04

min win98 se
starter langsom op
har kørt en bootlog analyzer på den
DEN siger "LOADFAILD=ndis2sup.vxd ?
" INITcompletefailed=sdvxd

DR.Watson kommer med diagnosen

RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08 lader ikke til at være en Windows 95 Plug-and-Play-kompatibel skærmdriver.

Modulnavn: nvdisp.drv
Beskrivelse: RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08
Version: 4.11.01.0208
Produkt: RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08
Producent: NVIDIA Corporation

Kan nogen hjælpe ?

Med venlig las

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 110 point
Dato : 25-11-01 18:18

Hej

Det ser ud til at du har problemer med dine netkorts drivere, prøv at uninstalle dit netkort og pil det helt ud og se om det gør en forskel, hvis det gør så prøv at installere det igen, hvis den går ned i hastidhed skal du nok overveje at købe et nyt kort.

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 25-11-01 18:47

Jeg er næsten sikker på at det er dine netværks drivere .....
Geninstaller dem eller evt. hele menupunktet i tilfø/fjern programmer >>Windows installation>>kommunikation. Reboot og geninstaller så kommunikation ....

Microsoft vxdfejl kan du læse mere om her + troubleshooting :
http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q127/9/70.ASP

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-11-01 07:41

Frygtelig gammel driver. Besøg http://www.nvidia.com for en nyere.

Regards Jens Peter Karlsen. Microsoft MVP - Frontpage.

On Sun, 25 Nov 2001 17:03:31 GMT, "las" <las.news@kandu.dk> wrote:

>min win98 se
>starter langsom op
>har kørt en bootlog analyzer på den
>DEN siger "LOADFAILD=ndis2sup.vxd ?
> " INITcompletefailed=sdvxd
>
>DR.Watson kommer med diagnosen
>
>--------------------
>RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08 lader ikke til at
>være en Windows 95 Plug-and-Play-kompatibel skærmdriver.
>
>Modulnavn: nvdisp.drv
>Beskrivelse: RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08
>Version: 4.11.01.0208
>Produkt: RIVA TNT Windows 95/98 Display driver, Version 2.08
>Producent: NVIDIA Corporation
>
>Kan nogen hjælpe ?
>
>Med venlig las